دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق

دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق

دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود بهترین تحقیق درباره شخصیت و منش افراد word

دانلود تحقیق درباره شخصیت و منش افراد word

هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و منش افراد با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم53/811 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و منش افراد با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

شخصیت 

خصوصیات افراد با شخصیت سالم

عوامل بوجود آورنده شخصیت

دیدگاه های قدیمی در حوزه شخصیت

نظریه های روانشناسی شخصیت

ساختارزیستی در سیستم های مغزی رفتاری

ابعاد سرشت

ابعاد منش

 

 

 

در فرهنگ توصیفی علوم‏ تربیت، شخصیت این‏گونه تعریف شده است: مجموعه صفاتی که با ثبات نسبی در یک فرد وجود دارد و به دیگران اجازه می‏دهد ‏تا بتواند رفتار او را از دیگران متمایز سازد (فراهانی و همکاران، 1383).شخصیت، مجموعه‏ای از جنبه‏های بدنی، عادات، تمایلات، حالات، افکار و رفتارهایی است که در فرد به صورت خصوصیات و صفاتی نسبتا پایدار در آمده است و به صورت یک کل واحد عمل می‏کند (حسینی، 1387).

 

 

 

شخصیت هر فرد کل خصایص بدنی، ذهنی، عاطفی، اجتماعی و اخلاقی اعم از موروثی و اکتسابی هستند که او را به‏طور آشکار از دیگران مشخص می‏کند. شخصیت ایستا نیست بلکه پویا یا پیوسته در حال تغییر است. وقتی از شخصیت فرد سخن می‏گوییم به‏یکتا و بی‏نظیر بودن او توجه داریم، زیرا دو فرد هم شخصیت نمی‏توان یافت. در واقع، شخصیت فرد همان است که او با ضمیر((من)) یا کلمه ((خود)) از آن تعبیر می‏کند و منظور از شناخت شخصیت فرد، شناخت ترکیب و سازمان رفتار او به صورت تمامی ‏و کلیت است (فراهانی، 1383).

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود بهترین تحقیق درباره خودکشی و رویکردهای آن  word

دانلود تحقیق درباره خودکشی و رویکردهای آن  word

هدف از این تحقیق بررسی خودکشی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم72/32 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی خودکشی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

خودکشی 

تعاریف خودکشی

رویکرد‏های خودکشی

منابع

 

 

 

خودکشی یکی از معضلات اجتماعی است که ‏امروزه با توجه به پیچیده‏ تر شدن تعاملات و ارتباطات در بیشتر جوامع رو به ‏افزایش است آمارها نشانگر آن است که نابسامانی‏های اجتماعی، ناملایمات زندگی و عدم‏توانایی مقابله با مشکلات از جمله دلایلی است که به ویژه مردان را در معرض بسیاری از آسیب‏های روانی و تمایل به خودکشی قرار می‏دهد (پورافکاری، 1373).

 

 

 

بالا رفتن میزان آن نزد گروه‏ها، اقشار و طبقات مختلف اجتماعی، نگرانی فزاینده‏ای را برای جوامع امروز به وجود آورده است. امروزه خودکشی، خصوصاً در جوامع صنعتی در ردیف پنج علت اول مرگ و میر قرار دارد. خودکشی هشتمین علت مرگ و میر در ایالت متحده و دومین علت مرگ در فاصله سنی 14 تا 25 سال در آمریکاست. میزان خودکشی در سالمندان نیز افزایش یافته و هم اکنون میزان خودکشی سالمندان در سطح بین‏المللی 11- 7 و در آمریکا 16 نفر در هر صد هزار نفر تخمین زده می‏شود. پدیده خودکشی یک ناهنجاری اجتماعی است که در ایران نیز شیوع دارد. کارشناسان سازمان بهزیستی کشور رتبه جهانی ایران را در خودکشی 58 اعلام نموده‏اند (محمدی و سعادتی، 1383).

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود بهترین تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد

دانلود تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات60
حجم257/173 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
مبانی نظری مزیت رقابتی
استراتژی بازاریابی 
الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی
گونه¬شناسی استراتژی‌های سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع استراتژیک 
مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی
مدل نیروی‌های پنجگانه رقابتی
یادگیری سازمانی و راهبرد رقابتی
مزیت رقابتی
عوامل موثر بر مزیت رقابتی
نگرش های مرتبط با مزیت رقابتی
هوشمندی رقابتی
 انواع مزیت رقابتی
پیشینه تحقیقات انجام شده
پیشینه تحقیقات انجام شده داخلی
پیشینه تحقیقات انجام شده خارجی

 

 


در گذشته استراتژی بازاریابی به‌عنوان بیانیه¬ای که تعیین¬کننده مسیر حرکت سازمان در دستیابی به اهداف بازاریابی است، تعریف شده است. محققین بسیاری، مفهوم استراتژی بازاریابی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و تعاریف بسیاری از آن ارائه داده¬اند که در ادامه به تعدادی از این تعاریف اشاره شده است.

 

 

 

بنابر تعریف هامبریک و دیگران (1996)، استراتژی بازاریابی شامل اتخاذ تصمیماتی بلندمدت و تخصیص منابع لازم برای توسعه حصول در حوزه¬های «تدوین اهداف بازار»، «انتخاب بازار هدف»، «قیمت‌گذاری»، «بسته¬بندی»، «تبلیغات» و «توزیع» می¬باشد. مدیران بازاریابی، به هنگام توسعه فعالیت‌های حوزه وظیفه¬ای خود با 2 دسته از متغیرهای کلیدی سر و کار دارند؛ الف) متغیرهای مرتبط با آمیزه¬های بازاریابی ب) متغیرهای مرتبط با تولید محصول (گونزالس و دیگران، 2004). معمولاً تصمیماتی که در راستای تدوین استراتژی‌های بازاریابی اتخاذ می¬شوند با هدف دستیابی به افزایش رضایتمندی مشتریان و در جهت کسب سود بیشتر برای سازمان می¬باشند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"