ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و منش افراد با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 41 |
حجم | 53/811 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
شخصیت
خصوصیات افراد با شخصیت سالم
عوامل بوجود آورنده شخصیت
دیدگاه های قدیمی در حوزه شخصیت
نظریه های روانشناسی شخصیت
ساختارزیستی در سیستم های مغزی رفتاری
ابعاد سرشت
ابعاد منش
در فرهنگ توصیفی علوم تربیت، شخصیت اینگونه تعریف شده است: مجموعه صفاتی که با ثبات نسبی در یک فرد وجود دارد و به دیگران اجازه میدهد تا بتواند رفتار او را از دیگران متمایز سازد (فراهانی و همکاران، 1383).شخصیت، مجموعهای از جنبههای بدنی، عادات، تمایلات، حالات، افکار و رفتارهایی است که در فرد به صورت خصوصیات و صفاتی نسبتا پایدار در آمده است و به صورت یک کل واحد عمل میکند (حسینی، 1387).
شخصیت هر فرد کل خصایص بدنی، ذهنی، عاطفی، اجتماعی و اخلاقی اعم از موروثی و اکتسابی هستند که او را بهطور آشکار از دیگران مشخص میکند. شخصیت ایستا نیست بلکه پویا یا پیوسته در حال تغییر است. وقتی از شخصیت فرد سخن میگوییم بهیکتا و بینظیر بودن او توجه داریم، زیرا دو فرد هم شخصیت نمیتوان یافت. در واقع، شخصیت فرد همان است که او با ضمیر((من)) یا کلمه ((خود)) از آن تعبیر میکند و منظور از شناخت شخصیت فرد، شناخت ترکیب و سازمان رفتار او به صورت تمامی و کلیت است (فراهانی، 1383).
هدف از این تحقیق بررسی خودکشی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 65 |
حجم | 72/32 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
خودکشی
تعاریف خودکشی
رویکردهای خودکشی
منابع
خودکشی یکی از معضلات اجتماعی است که امروزه با توجه به پیچیده تر شدن تعاملات و ارتباطات در بیشتر جوامع رو به افزایش است آمارها نشانگر آن است که نابسامانیهای اجتماعی، ناملایمات زندگی و عدمتوانایی مقابله با مشکلات از جمله دلایلی است که به ویژه مردان را در معرض بسیاری از آسیبهای روانی و تمایل به خودکشی قرار میدهد (پورافکاری، 1373).
بالا رفتن میزان آن نزد گروهها، اقشار و طبقات مختلف اجتماعی، نگرانی فزایندهای را برای جوامع امروز به وجود آورده است. امروزه خودکشی، خصوصاً در جوامع صنعتی در ردیف پنج علت اول مرگ و میر قرار دارد. خودکشی هشتمین علت مرگ و میر در ایالت متحده و دومین علت مرگ در فاصله سنی 14 تا 25 سال در آمریکاست. میزان خودکشی در سالمندان نیز افزایش یافته و هم اکنون میزان خودکشی سالمندان در سطح بینالمللی 11- 7 و در آمریکا 16 نفر در هر صد هزار نفر تخمین زده میشود. پدیده خودکشی یک ناهنجاری اجتماعی است که در ایران نیز شیوع دارد. کارشناسان سازمان بهزیستی کشور رتبه جهانی ایران را در خودکشی 58 اعلام نمودهاند (محمدی و سعادتی، 1383).
هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 60 |
حجم | 257/173 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
مبانی نظری مزیت رقابتی
استراتژی بازاریابی
الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی
گونه¬شناسی استراتژیهای سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع استراتژیک
مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی
مدل نیرویهای پنجگانه رقابتی
یادگیری سازمانی و راهبرد رقابتی
مزیت رقابتی
عوامل موثر بر مزیت رقابتی
نگرش های مرتبط با مزیت رقابتی
هوشمندی رقابتی
انواع مزیت رقابتی
پیشینه تحقیقات انجام شده
پیشینه تحقیقات انجام شده داخلی
پیشینه تحقیقات انجام شده خارجی
در گذشته استراتژی بازاریابی بهعنوان بیانیه¬ای که تعیین¬کننده مسیر حرکت سازمان در دستیابی به اهداف بازاریابی است، تعریف شده است. محققین بسیاری، مفهوم استراتژی بازاریابی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و تعاریف بسیاری از آن ارائه داده¬اند که در ادامه به تعدادی از این تعاریف اشاره شده است.
بنابر تعریف هامبریک و دیگران (1996)، استراتژی بازاریابی شامل اتخاذ تصمیماتی بلندمدت و تخصیص منابع لازم برای توسعه حصول در حوزه¬های «تدوین اهداف بازار»، «انتخاب بازار هدف»، «قیمتگذاری»، «بسته¬بندی»، «تبلیغات» و «توزیع» می¬باشد. مدیران بازاریابی، به هنگام توسعه فعالیتهای حوزه وظیفه¬ای خود با 2 دسته از متغیرهای کلیدی سر و کار دارند؛ الف) متغیرهای مرتبط با آمیزه¬های بازاریابی ب) متغیرهای مرتبط با تولید محصول (گونزالس و دیگران، 2004). معمولاً تصمیماتی که در راستای تدوین استراتژیهای بازاریابی اتخاذ می¬شوند با هدف دستیابی به افزایش رضایتمندی مشتریان و در جهت کسب سود بیشتر برای سازمان می¬باشند.