ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 30 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
فصل اول: مدیریت مالی بخش عمومی
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت مالی بخش عمومی طی 25 سال اخیر (و شاید پیش از آن) مـورد توجـه قـرار گرفتـه و به طور مداوم بر این توجه افزوده شده است .
تنها در هزاره جدید بود که اسـتانداردهای بین المللی در بعضی از حوزه های اصلی مانند حسابداری بخش عمومی و آمارهای مـالی دولـت (جی. اف. اس)، تدوین و یا به میزان زیادی توسعه یافت. پس از ظهور موجی از مفاهیم جدیـد در مالیه شرکتهای بخش خـصوصی طـی دهـه هـای 1980 و 1990، در هـزاره جدیـد، تـصویر واضحتری از مفاهیم محوری ارائه شد، که به سرعت در بخش عمومی مورد پذیرش قرار گرفت.
امـروزه تقریبـاً همه پذیرفته اند که دولت باید کالاهای عمومی و همگانی مانند ثبات و امنیت و سطح حداقلی از خدماتی مانند بهداشت و آموزش را عرضه و فراهم کند .
بنابراین واضح است که در آینده همچنان یک بخش عمومی وجود خواهد داشت که نیـاز بـه مـدیریت دارد، و البتـه مدیریت منابع مالی آن نیز ضروری خواهد بود.
طبق تعاریف شناخته شده بین المللی، بخـش عمـومی شامل بخش اصلی دولت ( اغلب مختصراً تحت عنـوان دولـت نامیـده مـی شـود ) و شـرکتهای بخش عمومی می باشد.
بخش عمومی
شرکتهای بخش عمومی
بخش اصلی دولت
-------
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 14 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
فصل اول
مقدمه ای بر یادگیری حرکتی و اجرای حرکتی
گاتری مهارت را به صورتی تعریف کرده است که مشخصه های مهم آن را در بر می گیرد. به گفته او مهارت قابلیتی است که با اطمینان معین و صرف حداقل انرژی یا زمان کاری به نتیجه برسد.
1- چندین مشخصه آنکه کار باید به هدف مورد نظر برسد. حرکت ضرورتاً در محیط به هدف خاصی نمیرسد اجرا کننده مهارت، از حرکت به عنوان یک وسیله برای رسیدن به هدف استفاده می کند.
-------
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
فصل اول مقدمه ای بر بازاریابی الکترونیکی
معرفی چارچوب برنامه ریزی SOSTAC برای بازاریابی الکترونیکی
برای ایجاد یک برنامه بازاریابی الکترونیکی مراحل به شرح زیر می باشد:
تجزیه و تحلیل موقعیت ( Situation )
وضعیت کنونی ما چگونه است؟
اهداف ( Objectives )
کجا می خواهیم باشیم؟
استراتژی ( Strategy )
چگونه می خواهیم به جایگاه مورد نظر دست یابیم؟
تاکتیک ( Tactics )
چگونه از ابزارهای آمیخته بازاریابی در محیط برخط به نحو مطلوب استفاده کنیم؟
عملیات ( Actions )
شامل برنامه های عملیاتب و مهارت های مدیریت پروژه می باشد.
کنترل ( Control )
کنترل عملیات با بهبود آنچه لازم است، چگونه عملیات خود را کنترل کنیم.