دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق

دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق

دانلود پاورپوینت و طرح درس روزانه , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

پاورپوینت بررسی اصول بازاریابی

پاورپوینت بررسی اصول بازاریابی(کانال توزیع و مدیریت پشتیبانی(Logistics)) در 15 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
پاورپوینت بررسی اصول بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت بررسی اصول بازاریابی(کانال توزیع و مدیریت پشتیبانی(Logistics)) در 15 اسلاید قابل ویرایش



کانالهای توزیع

یک مجموعه از سازمانهای وابسته به یکدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف.

تصمیمات کانال
نتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی
در بر گیرنده الزامات بلند مدت



نقش واسطه ها

کارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف

فراهم کردن واسطه ها
تماسها
تجربه ها
تخصص
متناسب با عملیات
تناسب موجودی و تقاضا


سطوح کانال

سازنده(تولید کننده)
عمده فروش
خرده فروش
مصرف کننده



تعارض و رفتار کانال

کانال بیشترین اثر بخشی را زمانی خواهد داشت که:
هر یک از اعضا وظایف تخصیص یافته به خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
همه اعضا جهت دستیابی به اهداف جامع کانال و ایجاد رضایت در بازار هدف با هم همکاری نمایند.

تمرکز بر اهداف شخصی منجر به تعارض می شود
تعارض افقی میان شرکتهایی که در یک سطح از کانال هستند رخ می دهد.
تعارض عمودی بین سطوح مختلف یک کانال رخ می دهد.



پشتیبانی(Logistics)

کل زنجیره تامین را در بر می گیرد.
اهمیت لجستیک در حال افزایش است.
لجستیکهای اثربخش کلید پیروزی و نگهداری مشتریان شده اند.
لجستیک برای بیشتر شرکتها یک عنصر هزینه ای اصلی و مهم محسوب می شود.
انفجار در تنوع محصول یک نیاز برای بهبود مدیریت لجستیک را ایجاد نموده است.
تکنولوژی اطلاعات فرصتهایی برای منافع بیشتر در کارایی توزیع ایجاد نموده است.


پاورپوینت بررسی افزایش ظرفیت در فیبر نوری تک مدی

پاورپوینت بررسی افزایش ظرفیت در فیبر نوری تک مدی در 35 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2304 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
پاورپوینت بررسی افزایش ظرفیت در فیبر نوری تک مدی

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت بررسی افزایش ظرفیت در فیبر نوری تک مدی در 35 اسلاید قابل ویرایش



ظرفیت فیبر نوری


1- فرض کنید که طیف قابل استفاده یک فیبر از 1260 تا 1675 نانومتر است.

2- فرض کنید یک سیستم DWDM با فاصله کانالهای 1 نانومتر داریم پس تعداد کانالهاحدود 415 است.

3- فرض کنید نرخ ارسال داده های هر کانال 10Gb/s می باشد.


بنا بر این ظرفیت این رشته فیبر برابر 415x10Gb/s=4.15 Tb/s است

هدف: افزایش ظرفیت راه حل: در سه فرض فوق نهفته است.




راه حل اول: افزایش طیف قابل استفاده

حذف پیکهای تلفات

پوشش تقویت کننده ها




CWDM


Coarse WDM ? CWDM
Coarse channel spacing of 20nm in the wavelength range from 1470nm up to 1610nm.
Lasers with lower wavelength accuracy (?6.5nm compared to ?0.16nm)
broadband filters
Lower complexity and cost
Suitable for short distances




کاهش اثر FWM

- با روشهای زیر می توان FWM را کاهش داد:
1- بکارگیری کانالها با فواصل غیر مساوی
اگر فاصله هر زوج کانال با فاصله هر زوج کانال دیگر متفاوت باشد، هیچ
FWM ی تولید نمی شود که هم فرکانس با سیگنالهای اصلی باشد.
2- کاهش مجموع قدرت
3- کاهش مجموع قدرت موثر در داخل فیبر

- روش مشکلتر استفاده از فیبر با Dispersion غیر صفر می باشد:
اثر FWM در طول موجهایی که Dispersion صفر است بیشتر است. وقتی Dispersion به صفر نزدیک شود زمان هم فازی افزایش می یابد.

- به هر حال روشی موفق است که بتواند سطح قدرت سیگنالهای ناخواسته را تا حد اقل 30dB کمتر از قدرت سیگنالهای مطلوب پایین بیاورد.





کاهش FWM با استفاده از فیبرهای NZ-DSF

- در سیستم های بدون مالتی پلکس WDM ، از فیبر های با Dispersion شیفت یافته
یا DSF در طول موج 1550 نانومتربمنظور کاهش Chromatic Dispersion استفاده شده است.

- متاسفانه کار در طول موج با کمترین Dispersion ، سطح FWM را افزایش می دهد.

- فیبرهای معمولی که حد اقل Dispersion آنها در طول موج 1330nm است دارای FWM کمتری در 1550 نانومتر هستند اما Chromatic Dispersion در آنها بالاست.

- در نتیجه راه حل مشکل استفاده از فیبرهای Non-Zero Dispersion Shifted Fibre (NZ-DSF) است. این فیبرها دارای خواصی بین فیبرهای معمولی و فیبرهای DSF می باشند.

استاندارد ITU-T با شماره G-655 در مورد فیبر های تک مد NZ-DSF می باشد.

یکی از راههای کاهش FWM در فیبر های NZ-DSF افزایش سطح موثر فیبر است.





شبکه های تمام نوری

- دربیشتر شبکه های موجود تکنولوژی نوری در لینک ها فقط برای انتقال سیگنالها مورد استفاده قرار می گیرد.

- بیشتر پردازشها بصورت الکترونیکی انجام می شود اصطلاحا به آن پردازش الکتریکی node-by-node می گویند.

- حرکت به سوی شبکه های تماما نوری است که در آنها هم انتقال و هم پردازشها نوری می باشد.


پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا)

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا )در 25 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا)

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 8(حسابداری موجودی مواد و کالا )در 25 اسلاید قابل ویرایش


دامنه کاربرد

این استاندارد نحوه ارزشیابی وانعکاس موجودی مواد و کالا در صورتهای مالی را تشریح می کند وموارد زیر را در بر نمی گیرد:
کار در جریان پیشرفت پیمانهای بلند مدت
ابزارهای مالی پیچیده
موجودی گله های دام، محصولات کشاورزی، جنگلی ومعدنی در مواردی که این اقلام در صنایع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گیری می شود.



موجودی مواد وکالا به داراییهایی اطلاق می شود که:

برای فروش در روال عادی عملیات واحد تجاری نگهداری می شود،
به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات در فرآیند تولید قرار دارد،
به منظور ساخت محصول یا ارائه خدمات، خریداری شده و نگهداری می شود،
ماهیت مصرفی دارد و بطور غیر مستقیم در جهت فعالیت واحد تجاری مصرف می شود.



طبقات مختلف موجودیها شامل موارد زیر می باشد:

مواد اولیه،
کار در جریان پیشرفت (شامل کالای در جریان ساخت وکارهای خدماتی در جریان تکمیل)،
کالای ساخته شده و کالای خریداری شده برای فروش، مواد و کالای در راه (با توجه به مقطع زمانی انتقال مالکیت)،
سایر اقلام مصرفی (از قبیل قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات، ملزومات و مواد غیر مستقیم)، و
اقلامی که به طور معمول و با توجه به شرایط ایجاد شده به منظور فروش نگهداری می شود (از قبیل ضایعات تولید، داراییهای ثابت برکنار شده و اقلام اسقاطی).



نکاتی در مورد خالص ارزش فروش


هر گاه شرایطی که قبلا” منجربه انعکاس ارزش موجودیها به مبلغی کمتر از بهای تمام شده گردیده، دیگر برقرار نباشد، ارزش موجودی انتقالی از دوره قبل باید تا مبلغ ارزش فروش جدید(حداکثر تا حد میزان کاهش قبلی) افزایش داده شود.
در شرایط استثنائی، هنگامی که تعیین خالص ارزش فروش، به گونه ای قابل اتکا امکان پذیر نباشد واحتمال رود که بهای جایگزینی در حد متعارفی کمتر از خالص ارزش فروش باشد، بهای جایگزینی می تواند تقریبی قابل قبول باری خالص ارزش فروش تلقی شود.
اگر خالص ارزش فروش موجودی مواد کمتر از بهای تمام شده آن باشد و به شرط اینکه کالاهای ساخته شده از این مواد با سود به فروش برسند، مبلغ دفتری مواد اولیه کاهش نمی یابد.
اگر خالص ارزش فروش کالای تکمیل شده کمتر از بهای تمام شده آن باشد، باید قطعات منفصله و نیمه ساخته این کالاها نیز مورد ملاحظه قرار گیرند تا نسبت به لزوم ایجاد ذخیره تصمیم گیری شود.