ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
-------
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 32 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
تعارض و مذاکره
فصل نهم
مقدمه : تعارض واقعیت اجتناب ناپذیر برای افرادی که در یک سازمان کار میکنند است. تعارض میتواند عدم توافق درباره چگونگی انجام یک وظیفه یا تخصیص بودجه یا برخورد شخصی بین دو طرف باشد. مدیران بزرگ این را میدانند و اقدامات مناسب برای جلویری تبدیل تعارض به مسئله مخرب انجام میدهند. چند نکته در این رابطه برای مدیران مهم است : 1-تعارضات مشابه نیستند و باید انواع ان را شناخت 2- باید ابزار ها و راه های حل تعارض را شناخت 3-باید مدیران برای حل تعارضات واسطه شوند و از به وجود امدن بحران جلوگیری کنند.
پاورپوینت فصل نهم ماهیت هیدروسفر - بنام خدا ماهیت هیدروسفر فصل نهم فصل نهم ماهیت هیدروسفر هیدروسفرقشری ناپیوسته ازآب شیرین" alt="دانلود پاورپوینت فصل نهم ماهیت هیدروسفر" />
اب رودها و رودخانه ها
-------
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 35 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
ماهیت هیدروسفر
فصل نهم
فصل نهم ماهیت هیدروسفر
هیدروسفرقشری ناپیوسته ازآب شیرین
برای مشاهده توضیحات فایل پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
-------
بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 42 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بسم الله الرحمن الرحیم
فصل نهم :مدیریت کیفیت جامع
مقدمه مدت زمانی است که مدیران متخصص تولیدکنندگان را ترغیب مینمایند که فرایند تولید را به گونه ای طراحی نمایند که به جای اینکه بازرسی کیفیت در انتهای خط تولید صورت گیرد از همان ابتدا کیفیت در این فرایند به کار گرفته شود در سال 1987مجلس امریکا جایزه کیفیت ملی مالکوم بالدریج را برای افزایش رقابت در شرکت های امریکایی جهت افزایش کیفیت در نظر گرفت برای اهدای این جایزه 7 ویژگی در نظر گرفته میشود: 1-رهبری 2-برنامه ریزی استراتژیک 3-توجه به مشتیر و بازار 4-اطلاعات و تجزیه و تحلیل ها 5-توجه به منابع انسانی 6-مدیریت فرایندها 7-خروجی (بازده) واحد تجاری تحقیقات نشان میدهد این جایزه تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت محصولات /خدمات شرکت های امریکایی داشته است