ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دانلود پاورپوینت ترخیص با رضایت شخصی و حق امتناع از درمان در 27 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 27 |
حجم | 419/677 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
اپیدو میولوژی AMA
بیمارانی که بیمارستان را با رضایت شخصی ترک می کنند 8/.- 2/2 ازترخیصها را در بیمارستانهای مراقبتی بیماریهای حاد تشکیل می دهند.
عموما AMAدر بیمارستانهای شهری بیشتر از روستایی و دربیمارستانهای محلی بیشتر از بیمارستانهای آموزشی دیده می شود.
در بیمارستانهایی که شرایط نا مساعد دارند حدود6% ازکل بیماران پذیرش شده و 13% از بیماران مبتلا به ایدز با رضایت شخصی بیمارستان را ترک می کنند.
فهرست مطالب :
Case 1
Case 2
DEFINITION:
اپیدو میولوژی AMA
ترخیص با رضایت شخصی
امتناع از درمان (حیاتی) کودکان
حق امتناع از درمان
پیش بینی کننده ها:
متون روانپزشکی :
استراتژی های پیش گیری:
مدیریت ترخیص با رضایت شخصی:
پی گیری :
نتیجه گیری:
و...
دانلود پاورپوینت پزشکی از راه دور در 11 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 11 |
حجم | 9/757 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
کلیات
پزشکی از راه دور به کاربردن ارتباطات الکترونیکی و فنآوری ارتباطات از راه دور برای انجام و پشتیبانی خدماتی از قبیل مراقبتهای بالینی از راه دور، آموزش و تعلیم دادن در زمینههای مرتبط به تندرستی به متخصصان و بیماران، توسعه بهداشت عمومی و اجرای مدیریت تندرستی است.
پزشکی از راه دور شامل طیفی از مشاوره تا مراحل تخصصیتر مثل انجام جراحی از راه دور است. در این روش امکان کنترل و مدیریت بحرانهای ایجاد شده در زمینه بهداشت، درمان و سلامت نیز فراهم میشود.
فهرست مطالب :
کلیات
سه محور پزشکی از راه دور
سه کاربرد اصلی پزشکی از راه دور
اولویتها
کاربردها:
بسترهای مورد نیاز
وضعیت کشور
محدودیتها
مثالها
دانلود پاورپوینت مدیریت و آموزش کارکنان و توسعه شایستگی ها از طریق آموزش در 22 اسلاید با فرمت pptx
تعداد صفحات | 22 |
حجم | 618/532 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
1. تا اینجا در مورد ابعاد مختلف حاکمیت خدمات بالینی بحث شده است. اما نکته مهم آن است که این اقدامات بایستی چگونه و توسط چه افرادی و با چه خصوصیات و تواناییهایی پیاده شوند. همانطور که مستحضر هستید، برای ارائه هر خدمتی باید منابع مختلفی (فیزیکی، مالی، اطلاعاتی، ...) را فراهم نمود. خدمات بالینی، جزو خدماتی است که بسیار وابسته به نیروی انسانی است و علیرغم پیشرفتهای شگرف تکنولوژیک، نقش کارکنان در ارائه خدمت بسیار مهم است. از سوی دیگر، این خدمات مستقیماً متوجه انسانها است؛ لذا بدون در نظر گرفتن ابعاد انسانی، شاید نتوان در مورد استقرار حاکمیت خدمات بالینی، تفسیر درستی ارائه داد.
2. با در نظر گرفتن توضیحات فوق، مدیریت کارکنان، به موضوعاتی میپردازد که مهمترین منبع ارائه خدمات بالینی (کارکنان) را در راستای اهداف حاکمیت خدمات بالینی قرار دهد. مطمئناً رسیدن به اهداف ”کیفیت“ و ”پاسخگویی“ در خدمات بالینی، بدون اعمال مدیریت صحیح و اصولی بر کارکنان امکانپذیر نیست. از همین روست که مدیریت کارکنان به عنوان یکی از ارکان حاکمیت خدمات بالینی شناخته شده است.
3. همه ما نقشهای سازمانی تعریفشده برای مدیریت کارکنان را میشناسیم. مدیریت منابع انسانی (دانشگاه)، معاون اداری-مالی، رئیس کارگزینی و ... از جمله این نقشها هستند. ولی میتوان مدیریت کارکنان را از منظر دیگری نیز مشاهده کرد. هر سرپرست، مسئول واحد، رئیس بخش و ... نیز مسئولیت هدایت عدهای از کارکنان را به طور مستقیم به عهده دارد و لذا مدیریت کارکنان یکی از وظایف این افراد محسوب میشود و میبایست همانند سایر وظایف، به شیوهای موثر مورد توجه و اقدام قرار گیرد. از همین روست که در این برنامه، به مدیریت کارکنان میپردازیم.
فهرست مطالب :
هفت ستون حاکمیت خدمات بالینی
مدیریت کارکنان
نتایج بیتوجهی به مدیریت کارکنان
کارمندیابی و کارمندگزینی
معارفه (اجتماعی کردن) کارکنان
توسعة شایستگیها از طریق آموزش
نمونههایی از محورهای شایستگی
برخی روشهای آموزشی
برخی نکات در مورد آموزش
پایش و ارزیابی عملکرد کارکنان
و...