ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
هدف از این تحقیق بررسی نظام های رایج رادیو و تلوزیونی در جهان با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 23 |
حجم | 135/46 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
نظامهای رایج رادیو تلویزیونی در جهان
رادیو تلویزیون خدمت عمومی
سیاست انحصار زدایی در صنعت رادیو تلویزیون
تعریف خصوصیسازی و انحصار زدایی
پیشینه خصوصیسازی و انحصار زدایی ازصنعت رادیو تلویزیون
دلایل انحصار زدایی وتسهیل ورود بخش خصوصی
ریشه های انحصار زدایی از صنعت رسانه
دلایل مخالفت با انحصار زدایی از صنعت رادیو تلویزیون
با گذشت شش دهه از آغاز فعالیت رادیو تلویزیون تجاری در جهان پس از جنگ جهانی دوم وبررسی آثار وپیامدهای حاصل از اینگونه رسانهها، انتقادات متعددی در رابطه با رسانه تجاری ومتعلق به بخش خصوصی عمدتا توسط صاحب نظران مکتب انتقادی مطرح گردیده است. تسلط سرمایه داران برفرهنگ عمومی ، به انحطاط کشیده شدن ارزشها بهدلیل کسب سود بیشتر وخطر نابودی هنر فاخر وسنت های جامعه بهدلیل فقدان توجیه اقتصادی از این جمله است.
هدف از این تحقیق بررسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 54 |
حجم | 296/779 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
بررسی جایگاه وعملکرد سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
بررسی جایگاه صداوسیما در قوانین کشور
تطبیق قانون اساسی و اساسنامه صداوسیما با نظام های رسانه ای
بررسی عملکرد سازمان صداوسیما
سازمان صدا و سیما و کارکردهای رسانهای
سابقه تلویزیون خصوصی قبل از انقلاب
سابقه تلویزیون خصوصی بعداز انقلاب
علل مخالفت با تلویزیون خصوصی وموانع آن
تئوریهای تکثر وانحصار در نظام رسانه ای
نظریه پردازی درباره نظام رسانهها
در دهه ۱۳۳۰ ایجاد رادیو تلویزیون در ایران مطرح شد و حبیب الله ثابت پاسال، سرمایهدار بخش خصوصی معتمد دربار ، تأسیس یک فرستنده تلویزیونی را به دولت وقت پیشنهاد داد و دولت نیز پیشنهاد او را پذیرفت و برای آن که کار جنبه قانونی داشته باشد، مجلس شورای ملی در تیر ماه سال ۱۳۳۷، مادهای با چهار تبصره به تصویب رساند
که به موجب آن، اجازه داده شد فرستنده تلویزیونی در تهران زیر پوشش وزارت پست و تلگراف و تلفن ایجاد شود. این فرستنده تا پنج سال از پرداخت مالیات معاف بود وتمام برنامههای آن از مقررات اداره کل انتشارات پیروی میکرد. نخستین فرستنده تلویزیون ایران در سال ۱۳۳۷، اولین برنامه خود را پخش کرد.
این فرستنده که تلویزیون ایران نامیده میشد روزانه چهار ساعت برنامه داشت. تلویزیون ایران در ابتدا به صورت کاملاً خصوصی اداره و هزینههای آن از آگهیهای تبلیغاتی تأمین میشد.در سال ۱۳۴۶ مجلس شورای ملی لایحه دولت درباره تشکیل سازمان تلویزیون ملی ایران را به به تصویب نهایی رساند.
هدف از این تحقیق بررسی نظام متکثر رسانه ای با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 25 |
حجم | 73/198 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
مبانی نظام متکثر رسانه ای در اسلام
مبانی نظام متکثر رسانه ای در نظریه انقلاب اسلامی
تکثر رسانه ای از منظر منافع و امنیت ملی
ریشه های تکثر در تحولات جهانی رسانه
حمایت نهادهای بین المللی ازتکثر و استقلال رسانهها
اگرچه زمان ظهور اسلام در 14 قرن قبل هنوز رسانه های امروزی پا به عرصه فعالیت نگذاشته بودند و اطلاع رسانی عمدتا در چارچوب کهکشان شفاهی انجام می شد اما دیدگاهها و سیاستهای کلی اسلام و شارع درباره اطلاع رسانی به صراحت در متون دینی بهویژه قران کریم وسیره پیامبر(ص) وامیرالمومنین(ع) تعیین شده است.
در رابطه با رسانه نیز محققان و پژوهشگران دینی براساس منابع اصیل اسلامی و روشهای علمی استنتاج احکام اسلامی دیدگاه های اسلام در رابطه با رسانه ر ا استخراج کردند. رویکرد کلی دین اسلام که مبارزه با جهل و بی اطلاعی را به عنوان جهت گیری اصلی خود در اصلاح جامعه برگزیده است، موجب شده تا در مبانی اسلامی، اطلاع رسانی و جریان آزاد اطلاعات با تاییدات متعددی همراه گردد.