فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود بهترین پاورپوینت آمازون نمونه برتر در مدل کسب و کارهای استارتاپی جهان

پاورپوینت آمازون نمونه برتر در مدل کسب و کارهای استارتاپی جهان

پاورپوینت،آمازون نمونه برتر درمدل کسب و کارهای استارتاپی جهان با فرمت ppt و147اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات147
حجم8774/794 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt

توضیحات کامل

آمازون نمونه برتر کسب و کار استارت آپی

 


 
نام آمازون از روی رودخانه آمازون در آمریکای جنوبی که نام بزرگترین رود جهان است گرفته شده که جف اعتقاد داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانه جهان بدل خواهد شد. از سال ۲۰۰۰ لوگوی رسمی آن یک پیکان بوده که از حرف z تا aکشیده شده و به شکل یک لبخند و به نماد رضایت مشتریان از خرید خود است. طرح تجاری آمازون در زمان شروع کمی غیرعادی اما زیرکانه بود. جف بزوس در این باره می گوید: طرح تجاری آمازون برای اولین بار زمانی به ذهنش رسید که با همسر خود از نیویورک به سمت سیاتل در حال رانندگی بود.کمپانی آمازون دات کام یا همان آمازون، شرکتی آمریکایی است که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت دارد. این کمپانی در سال 1994، توسط جف بزوس در شهر سیاتل ایالت واشنگتن، تاسیس شد. آمازون بزرگ ترین فروشگاه خرید آنلاین در دنیا به شمار می رود.

 

 


این شرکت کار خود را به صورت یک فروشگاه کتاب مجازی آغاز کرد و بعد ها در زمینه فروش دی. وی. دی، بلو-ری، سی.دی، دانلود ویدئو، موسیقی، کتاب صوتی، نرم افزار، بازی های رایانه ای و حتی مواد غذایی، اسباب بازی و جواهرات نیز شروع به فعالیت کرد. آمازون مطابق با وضعیت  برخی کشور ها از جمله ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، کانادا و... وب سایت اختصاصی خود را جدا گانه راه اندازی کرده است. از سوی دیگر، این کمپانی برای کشور های خاصی، خدمات حمل و نقل بین المللی در نظر گرفته است.

 


در سال 2016، زبان هلندی و لهستانی نیز به وب سایت آلمانی این شرکت اضافه شد. آمازون در سال 2015، والمارت، ارزشمند ترین فروشگاه خرده فروشی ایالات متحده را پشت سر گذاشت و در سال 2016، به عنوان چهارمین کمپانی با  ارزش ایالات متحده به حساب آمد.آمازون چشم انداز کسب و کار خود را این گونه توصیف می کند: «تلاش خستگی ناپذیر برای جلب رضایت مصرف کنندگان، با ارائه قیمت های پایین، سهولت و حق انتخاب گسترده در بین کالا های مختلف.»چشم انداز این کمپانی، همچنان بر بهترین بودن در دنیا و منتخب مردم بودن، تمرکز دارد. این هدف بازاریابی، باز گو کننده ارزش های این کمپانی بوده و پیگیری آن، در ارتباطات آنلاین و غیر آنلاین این شرکت قابل مشاهده است.

 

 

 


استارتاپ چیست ؟
معنای دقیق استارتاپ چیست؟
تفاوت کسب و کار و استارتاپ
چه زمانی یک شرکت دیگر استارتاپ محسوب نمی‌شود؟
عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/رشد
عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/اشتیاق محوری
عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/ایجادتغییر
عوامل شکل دهنده شرکت استارتاپی/خلاقیت وتنوع
مدل کسب و کار انطباقی
برخی اصطلاحات و واژگان استارتاپی
مرکز رشد استارتاپ یا انکوباتور
لین استارتاپ
استارتاپ ویکند چیست ؟
استارتاپ گرایند
طرح کسب و کار یا بیزینس پلن
تعریف و درک مفهوم استارت آپ
تاریخچه استارت آپ
تفاوت استارت آپ ها با کسب‌و‌کارهای سنتی
استارت آپ ها بر اساس مبانی علمی توسعه می‌یابند
تاریخچه امازون؛ از گاراژ تا بزرگ‌ترین وب‌سایت تجارت آنلاین
آمار و ارقام
یک برند متنوع
نام
لوگو
توسعه توسعه توسعه
یک الکسای دیگر
رقابت با ایلان ماسک؟
شرکت آمازون (Amazon.com) راز موفقیت + 14 حقیقت جالب

تاریخچه آمازون ازنگاه کسب وکار
دلیل موفقیت شرکت آمازون و جف بیزوس
نیچ مارکتینگ و موفقیت آمازون
5محصول منتخب آمازون
همکاری در فروش
آمازون، imdb و الکسا!
IMDB
رکوردها! آمار، فکت و ارقام پیرامون شرکت آمازون
آمازون و کرونا!
Amazon Go چیست؟
رمز موفقیت شرکت آمازون چه بود؟/ بررسی رویکرد بزرگترین خرده‌فروشی جهان از ابتدا تا کنون
بزرگترین کتاب فروشی کره زمین
سخت گیری درسرمایه گذاری مجدد
میزان درآمد خالص شرکت آمازون
داستان برند: آمازون فروشگاهی برای همه چیز
داستان شکل‌گیری برند آمازون
لوگوی معروف برند آمازون
آغازفعالیت تجاری آمازون
طرح اولیه‌ی راه‌اندازی کسب‌و‌کار آمازون
شکایت کسب وکارهااز آمازون
کتاب‌خوان‌های کیندل
خریدن الکسا
خریدن Blue Origin
خریدن واشنگتن پست
بسته بندی کردن سفارشات
زندگی شخصی جف بزوس
وضعیت کنونی برند آمازون
حساسیت و تمرکز بر مشتریان ،رمز موفقیت آمازون
ایستادگی در برابر موانع و برداشت‌های غلط
تحلیل بازار و نظرسنجی از مشتریان
متدهای جدید را با آغوش باز بپذیرید
سرویس ارسال خرید توسط پهپاد
تصمیم‌گیری سریع درآمازون
شیوه های مدیریتی جف بیزوس
نحوه ایده پردازی در آمازون
خلق ایده‌های ناب در آمازون
گسترش ایده‌های خوب در آمازون
دریافت حمایت برای ایده‌های خوب
دلایل موفقیت آمازون چیست؟(ازنگاه نوآوری)
-در جایگاه یک شریک تجاری قرار بگیرید، و یا شریکی پیدا کنید!
-کارآفرین پرورش دهید.
-محیط کار را عوض کنید.
-نوآوری را برون‌سپاری کنید.
-اکوسیستم‌ نوآوری چیست و چگونه ایجاد و استفاده می‌شود؟
-زمینه تکاملی اکوسیستم‌های نوآوری
-پیش به سوی درک اکوسیستم‌های نوآوری
-10کتاب برتر کسب‌ و کار در سال ۲۰۱۷
-تاریخچه معماری خدمت‌گرا
-7 راز ارائه موفق محصول
-از تشبیه استفاده کنید
-شوخ‌طبع باشید
-از موسیقی استفاده کنید
-فعالیتی انجام دهید
-درستی حرف خود را اثبات کنید
-سوال بپرسید
-تنها به استفاده از پاورپوینت اکتفا نکنید
-مفهوم مدل کسب و کاردراستارت آپ ها
-اشتباهات در انتخاب مدل کسب و کار
-(Warby Parker) واسطه شوید (مدل کسب و کار
-).شویدMarketplace) یک
-Subscriptionمدل دریافت حق عضویت یا
-یا سفارشی سازی همه چیز Customized Everything مدل
-یا به محض نیاز(تقاضا) On-demand مدل
-مدل فروش مستقیم
-مدل فری میوم (Freemium)
-مدل حراج
-مدل محصول مجازی یا Virtual Good Mode
-اپلیکیشن های رایگان چگونه درآمدزایی می کنند؟
-تبلیغات درون برنامه ای
-خریدهای درون برنامه ای
-فریمیم
-اشتراک
-آینده بانکداری از دست بانک ها خارج خواهد شد؟
-آمازون؛ ارائه سرویس جدید
-آیا آمازون با این شیوه خود به بانکداری روی می‌آورد؟
-بازار گسترده امروز، موفقیت آینده بانکداری را تضمین نمی‌کند
-چه کاری از دست بانک‌ها بر می‌آید؟
-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟
-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-نتفلیکس
-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-آمازون
-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-پیام سه مدیرعامل
-مزیت ارتکاب اشتباه
-بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-چالش های پیش رو
-بررسی شیوه کسب و کار کمپانی آمازون
-چشم انداز و استراتژی آمازون
-به روز رسانی چشم انداز و اهمیت فناوری درآمازون
-مصرف کنندگان آمازون
-حاشیه سود بالا، قیمت پایین درآمازون
-مشتری مداری درآمازون
-گروه های رقیب اصلی آمازون
-فروش رسانه ای آمازون
-رویکرد بازاریابی آمازون
-حضور آمازون در هالیوود
-بوم مدل کسب و کار Amazon Retail +پادکست صوتی
-بوم مدل کسب و کار Amazon Web Services
-پردازش ابری چیست و چطور کار می کند؟
-چرا آمازون اقدام به گشایش بخش خدمات وب سایت خود نمود؟
-استفاده گننذگان ازخدمات آمازون
- اهمیت نوآوری برای کسب و کارها
-آمازون؛ اژدهای هفت‌سر
-دلیل راه‌اندازی کتاب‌فروشی آنلاین درآمازون
-هدف آمازون از فروش کتاب
-ارزش یک شرکت آنلاین از نظر (بیزوس) مدیر کمپانی آمازون
-مدیریت ذائقه مشتریان کتاب وکتابخوانی توسط آمازون
-تفاوت بین مدل های کسب و کار علی بابا و آمازون
-مدل کسب و کار آمازون (مقایسه ای)
-مدل کسب و کار علی بابا
-نمونه واقعی از ایمیل مارکتینگ موفق آمازون
-چطور آمازون دنیا را اداره خواهد کرد؟
-سرویس دهی به مشتریان از زبان مدیر عامل کسب و کار اینترنتی آمازون
- آمازون با ورود به حوزه بانکداری چگونه عمل خواهد کرد؟
-ورود آمازون به حوزه بانکداری با چه استراتژی خواهد بود؟
-بانکداری آمازون چطور پیش خواهد رفت؟

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود بهترین تحقیق صندوق ضمانت ایران با فرمت ورد

دانلود تحقیق صندوق ضمانت ایران با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی صندوق ضمانت ایران با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم41/63 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی صندوق ضمانت ایران با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

صندوق ضمانت صادرات ایران

تاریخچه صندوق ضمانت صادرات ایران

ریسک های تحت پوشش صندوق

خدمات ارائه شده توسط صندوق

صدور انواع ضمانت نامه

منابع

 

 

 

یکی از عواملی که همواره موجبات نگرانی صادرکنندگان را فراهم می آورد، وجود ریسک های سیاسی و تجاری در روند صادرات آن ها می باشد، چرا که تحقق هر یک از این ریسک ها موجب عدم وصول وجه کالا و خدمات صادره از سوی آن ها می گردد. عدم وصول به موقع مطالبات از خریداران خارجی در اغلب اوقات صادرکننده را در تنگنای مالی قرار داده و در نتیجه باعث ناتوانی وی در ایفای تعهدات مالی وی به اعتبار دهندگان داخلی و گاهی اوقات منجر به ورشکستگی کامل وی می گردد. به منظور تشویق صادرکنندگان به توسعه فعالیت های صادراتی خود و کاهش نگرانی آن ها در این زمینه و ارائه پوشش های لازم به آن ها در مقابل ریسک های سیاسی و تجاری، دولت ها اقدام به ایجاد شرکت های بیمه اعتبار صادراتی می نمایند.

 

 

 

این قبیل شرکت های بیمه عمدتاً وابسته به دولت و متکی به حمایت های مالی آن بوده و اغلب ریسک هایی را پوشش می دهند که معمولاً از سوی شرکت های بیمه تجاری قابل پوشش نیستند. در این راستا و به منظور تأمین امنیت مالی صادرکنندگان ایرانی و در نتیجه توسعه مؤثر صادرات غیر نفتی کشور، صندوق ضمانت صادرات ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با شخصیت مالی و حقوقی مستقل تأسیس گردید. این صندوق به پشتوانه حمایت های مالی دولت، علاوه بر پوشش ریسک های سیاسی و تجاری صادرات، با صدور انواع ضمانتنامه اعتباری، به تأمین منابع مالی مورد نیاز صادرکنندگان نیز کمک می نماید.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود بهترین تحقیق رهبری و نظریات مربوط به رهبری تحول آفرین با فرمت ورد

دانلود تحقیق رهبری و نظریات مربوط به رهبری تحول آفرین با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی رهبری و نظریات مربوط به رهبری تحول آفرین با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم359/330 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی رهبری و نظریات مربوط به رهبری تحول آفرین با فرمت docx در قالب 64 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

تعاریف رهبری  

7-2 تمایز بین رهبری و مدیریت

8-2 مکاتب رهبری

9-2 رهبری تحول آفرین

10-2 نظریه های مختلف مربوط به رهبری تحول آفرین

11-2 رهبری تبادلی

12-2 رهبری عدم مداخله گر

13-2 رهبری و مدیریت دانش

14-2 ابعاد و ویژگی های رهبری

منابع

 

 

 

اگر چه رهبری و مدیریت در هم گره خورده اند،‌ ولی هر کدام فعالیت ها و وظایف منحصر به فرد خود را دارا می باشند (Bass;1990). در حالی که مطالعه رهبری می تواند به دوران ارسطو باز گردد، تاریخ مدیریت به اوایل قرن بیستم و ظهور جامعه ی صنعتی باز می گردد. مدیریت برای کاهش هرج و مرج و بی نظمی در سازمان ها و افزایش کارایی و اثربخشی در آن ها خلق شده است. اصول اولیه ی مدیریت را ابتدا فایول با عنوان برنامه ریزی، سازماندهی، کارگزینی و کنترل بیان کرد و هنوز هم رعایت این اصول در صحنه ی سازمان ها بیانگر حضور مدیریت است (افجه 1380:423). رهبران ارتباط متقابل شخصی را هدایت می نمایند،‌ رهبران پشتیبانی عاطفی فراهم می کنند و تلاش دارند که کارکنان را در جهت کسب هدفی مشترک به پیش برند (Bass;1990).

 

 

 

کوزس و پاستنر (2002) معتقدند، مدیریت بیشتر شامل فعالیت های تحلیلی است که بر اهداف متمرکزند اما رهبری بیشتر شامل فعالیت هایی است که متمرکز بر چشم اندازهای تحت نظر آنهاست(Mladkova;2012) .  کاتر در کتابی که وظایف مدیریت را با وظایف رهبری مقایسه می کند بیان می دارد که این دو وظیفه کاملاً با هم متفاوتند. وظیفه ی اصلی مدیریت فراهم آوردن نظم و ترتیب و هماهنگی در سازمان است در حالی که وظیفه ی اولیه ی رهبری ایجاد تغییر و حرکت است. مدیریت به دنبال جستجوی نظم و ثبات است ولی رهبری در پی تغییرات سازنده و جرح و تعدیل است(افجه 1380:423).

 

 

 

بعضی از دانشمندان رهبری را به عنوان بخشی از مدیریت می دانند برای مثال ریکتس مدیریت را به عنوان فعالیتی می داند که یک گروه یا سازمان را از جهت اجرایی و نظارتی هدایت می کند؛ رهبری فرآیندی است که به موجب آن یک فرد بر گروهی از افراد برای دستیابی به اهداف مشترک تحت نظر تأثیر می گذارند (Ricketts;2009). در رهبری اهداف می تواند گوناگون باشد ولی در مدیریت اهداف سازمانی اولویت دارند. جدول4-2 تفاوت این دو مفهوم را نشان می دهد(Mullins;1996).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"