فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت شکاف دیجیتالی و جنسیت در 38 اسلاید

پاورپوینت شکاف دیجیتالی و جنسیت در 38 اسلاید

دانلود پاورپوینت شکاف دیجیتالی و جنسیت در 38 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات38
حجم502/566 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت شکاف دیجیتالی و جنسیت جهت رشته مدیریت در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


شکاف دیجیتالی و جنسیت

چکیده

تغییر تفکر فرهنگی و اقتصادی، نتیجه تکنولوژی نوین ارتباطات و اطلاعات (ICT) است. تغییرات فرهنگی و اقتصادی  می تواند شامل رقمی شدن (digitization)، گستردگی دانش، جهانی شدن، مجازی شدن و مشتری مداری باشد. به نظر   می رسد که وارد دوره جدیدی شده ایم که می توان آن را دوره پسا صنعتی نامید. در نظریه پردازی های پسا تجدد گرایانه    قرائت های نوین از الگوهای شناختی و فرهنگی وجود دارد.

 

تکنولوژی در هیچ برهه ای از زمان جنبه خنثی نداشته است. در عصر جدید نیز تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی توان توسعه الگوهای جدید در سطوح متفاوت را در جامعه دارد. دیدگاه های خوشبینانه و بدبینانه ای در مورد تغییرات نوین وجود دارد. دیدگاه خوشبینانه به توان رهائی بخشی که در تکنولوژی جدید ارتباطات و اطلاعات نهفته است، می پردازد در حالیکه دیدگاه بدبینانه در مورد شکاف دیجیتالی در دو سطح بحث می کند. در سطح اول تفاوت بین ”دارا“ ها و ”ندار“ ها و امکان دسترسی به تکنولوژی جدید و در سطح دوم به درجه مهارت ها و الگوهای استفاده از تکنولوژی جدید می پردازد.

 

موضوع جنسیت، بخصوص وضعیت زنان در جامعه و رابطه دو فضای خصوصی و عمومی، یکی از مسائل مورد بحث در تکنولوژی نوین اطلاعات و ارتباطات است. اگر در دوره تجددگرایی شاهد تحولاتی عمیق در فضای عمومی و خصوصی با محوریت زنان بودیم، ظهور رایا رابطه (cybercommunication) نیز دارای تاثیر مهم در کنش های ارتباطی در فضاهای عمومی را ایجاب می کند.

 

 

عمر تعاملات غیر شخصی در فضای سیبرنتیک (رایا سپهر) بزودی به پایان خواهد رسید. روند ارتباطات الکترونیکی به سوی مشتری مداری و فردگرایی است. محدود شدن یا محدود نگهداشته شدن زنان در فضای غیر عمومی است که باعث محدود شدن آنان و عدم دستیابی به امتیازات موجود و دستیابی ارتباطات در فضای عمومی است.

آمار نشان می دهد که برای اولین بار در تاریخ، استفاده از کامپیوتر در بین زنان آمریکایی بیشتر از مردان آمریکایی است. در آسیا استفاده از کامپیوتر و ایجاد ارتباط اینترنتی معمولا از محل کار (فضای عمومی) میسر است و چون زنان آسیایی کمتر از مردان به این فضا دسترسی دارند لذا آمار نشانگر استفاده 78 درصدی مردان و 22 درصدی زنان از اینترنت     می باشد.

 

 

نکته پایانی اینکه، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات توان بالقوه آن را دارد تا با وارد شدن به دنیای خصوصی زنان، آنان را به دنیای عمومی ارتباط بدهد و زنان را از قید و بندهایی که آنان را وادار به محدودیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، تعاملات و غیره می کند، آزاد سازد.

واژگان کلیدی: پسا تجدد گرایی، پسا صنعتی، رایا سپهر، سیبرنتیک، فضای عمومی و خصوصی، تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات (ICT).

 

 

فهرست مطالب :

1- تغییرات اجتماعی

2- شکاف رقمی

3- شکاف جنسیتی

4- هفت مشکل

5- واقعیت های مثبت

6- توصیه ها

شکاف رقمی و تعریف آن: زیر بنای شکل گیری مفاهیم ”دارا“ و ”ندار“

عوامل قابل ملاحظه در بررسی شکاف دیجیتالی در بین ملل متفاوت

 شکاف دیجیتالی جنسیت

درصد استفاده کنندگان مؤنث از اینترنت

موانع دستیابی زنان به اینترنت

هفت مشکل یا چالش زنان (و مردان) محروم جامعه در راه استفاده از ICT

آیا کامپیوتر می تواند از سبک نگارش به جنس نویسنده پی ببرد؟

الگوریتم

و....


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"