فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود بهترین تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد

دانلود تحقیق مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات60
حجم257/173 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مزیت رقابتی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
مبانی نظری مزیت رقابتی
استراتژی بازاریابی 
الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی
گونه¬شناسی استراتژی‌های سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع استراتژیک 
مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی
مدل نیروی‌های پنجگانه رقابتی
یادگیری سازمانی و راهبرد رقابتی
مزیت رقابتی
عوامل موثر بر مزیت رقابتی
نگرش های مرتبط با مزیت رقابتی
هوشمندی رقابتی
 انواع مزیت رقابتی
پیشینه تحقیقات انجام شده
پیشینه تحقیقات انجام شده داخلی
پیشینه تحقیقات انجام شده خارجی

 

 


در گذشته استراتژی بازاریابی به‌عنوان بیانیه¬ای که تعیین¬کننده مسیر حرکت سازمان در دستیابی به اهداف بازاریابی است، تعریف شده است. محققین بسیاری، مفهوم استراتژی بازاریابی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده و تعاریف بسیاری از آن ارائه داده¬اند که در ادامه به تعدادی از این تعاریف اشاره شده است.

 

 

 

بنابر تعریف هامبریک و دیگران (1996)، استراتژی بازاریابی شامل اتخاذ تصمیماتی بلندمدت و تخصیص منابع لازم برای توسعه حصول در حوزه¬های «تدوین اهداف بازار»، «انتخاب بازار هدف»، «قیمت‌گذاری»، «بسته¬بندی»، «تبلیغات» و «توزیع» می¬باشد. مدیران بازاریابی، به هنگام توسعه فعالیت‌های حوزه وظیفه¬ای خود با 2 دسته از متغیرهای کلیدی سر و کار دارند؛ الف) متغیرهای مرتبط با آمیزه¬های بازاریابی ب) متغیرهای مرتبط با تولید محصول (گونزالس و دیگران، 2004). معمولاً تصمیماتی که در راستای تدوین استراتژی‌های بازاریابی اتخاذ می¬شوند با هدف دستیابی به افزایش رضایتمندی مشتریان و در جهت کسب سود بیشتر برای سازمان می¬باشند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد