فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود بهترین تحقیق بیمه عمر با فرمت ورد

دانلود تحقیق بیمه عمر با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی بیمه عمر با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات59
حجم311/708 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی بیمه عمر با فرمت docx در قالب 59 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
مقدمه    
 مبانی نظری بیمه عمر    
 پیدایش اولین نوع بیمه    
 از ارکان اصلی پیدایش بیمه    
 سیر تحول بیمه    
آغاز حرفه بیمهگری    
 تاریخچه بیمه در ایران    
 جایگاه صنعت بیمه بعد از انقلاب اسلامی ایران    
 تقسیم¬بندی انواع بیمه    
 بیمه¬های اجتماعی ( اجباری )    
 بیمه¬های بازرگانی ( اختیاری)    
 تقسیم¬بندی بیمه¬های اشخاص    
 منافع بیمه عمر    
 مدت بیمه    
 در بیمه عمر چه چیز بیمه می¬شود؟    
 انواع بیمه¬های عمر    
 بیمه عمر و سرمایه¬گذاری    
 مزایای بیمه عمر    
 پوشش¬های اضافی بیمه عمر    
 اعتبار قرارداد بیمه¬نامه و لازم الاجرا بودن آن    
 انتقال قرارداد بیمه    
 برقراری مجدد بیمه¬نامه    
 خطرات متمم    
 خطراتی که جبران نمی¬شود    
 اختیار بیمه¬گذار در تغییر استفاده¬کننده    
 تاریخ امکان استفاده از سرمایه بیمه    
 مدارک لازم برای پرداخت سرمایه بیمه    
 مفقود شدن بیمه¬نامه یا قبوض رسید حق بیمه    
 نشانی قانونی محل اقامت بیمه¬گذار در ایران    
 دادگاه¬های صالحه    
 مدت مرور زمان    
 پیشینه تحقیق    
 پیشینه تحقیقات خارجی    
 پیشینه تحقیقات داخلی    

 

 

 

امروزه روانشناسان علاوه بر توجهی که به تفاوت افراد از لحاظ هوش علمی دارند، هوش عاطفی را نیز به عنوان یک تفاوت عمده بین شخصیت‌های مختلف قلمداد می‌کنند. به¬طوری که افراد مختلف ممکن است از لحاظ میزان بهره هوشی عاطفی متفاوت از یکدیگر باشند و این تفاوت به شیوه‌های گوناگون در زندگی آنها نمود پیدا کند.

 

 

 

کارکردها و عملکردهای افراد به دلیل داشتن درجه هوش عاطفی متفاوت بوده و کل زندگی آنها را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد طی دو دهه اخیر، مبحث هوش عاطفی که به عنوان هوش هیجانی نیز ترجمه شده، یکی از مهمترین مباحث علوم اجتماعی و علوم انسانی، از جمله حوزه مدیریتی و سازمانی، مورد توجه قرار گرفته است و همواره کاربردها و توانایی¬های آن، در مقایسه با هوش منطقی، مورد بحث بوده است.

 

 

 

به طور کلی، دو مکتب مجزا در مورد هوش عاطفی مطرح است: نخستین مکتب؛ بیشتر در حوزه روانشناسی و دانشگاهی مطرح است، که هوش عاطفی را یک توانمندی می¬داند و دومین مکتب؛ به رویکرد آمیخته معروف است، که رویکر مبحث هوش عاطفی را، از حوزه اختصاصی روانشناسی خارج کرده و وارد حوزه های دیگر علوم اجتماعی و سازمانی می¬کند.

 

 

 

با توجه به اینکه رویکرد اخیر معروف¬تر است و در اجرا، به خصوص در حوزه-های مدیریت و سازمانی نیز، موفق¬تر بوده است، متخصصان سازمانی و منابع انسانی، تمایل بیشتری به استفاده از آن دارند تاکنون تعریف مشخص و واحدی در مورد هوش عاطفی نشده است. اصطلاحات  هوش عاطفی- قابلیت عاطفی- سواد عاطفی و ضریب عاطفی تاکنون معرفی شده¬اند.

 

 

 

هوش عاطفی در بحث مدل خالص و قابلیت در مدل آمیخته، مطرح شده است. واژه هوش عاطفی یک واژه مرکب و متضاد است، که به دو واژه احساس و هوش و یا به عبارت دیگر، احساس و منطق تقسیم می شود. ارسطو؛ اولین کسی بود که دو واژه احساس و منطق را درکنار هم قرار داد. او مثال می¬زند:"عصبانی شدن آسان است، اما عصبانی شدن نسبت به فردی به صورت درست، تا حد معقول و درست در زمان درست و به دلیل درست، کاری ساده نیست".

 

 

 

بحث علمی در مورد هوش عاطفی، طی دو دهه اخیر، شکل گرفته است. پیتر سالوی؛ اولین کسی است که در مورد هوش عاطفی، تعریف مشخصی ارایه کرده است: هوش عاطفی؛ نوعی از پردازش اطلاعات عاطفی (هیجانی) است، که شامل ارزیابی درست هیجان و احساس در خود و دیگران بوده و بیان صحیح احساس و تنظیم انطباقی احساسات است، به شیوه¬ای که سطح زندگی بهبود یابد.

 

 


نخستین و روشن¬ترین اثر اقتصادی  فعالیت¬های بیمه¬ای، حفظ اموال و تأسیسات متعلق به اشخاص یا دولت است که هر یک بالمال جزئی از ثروت ملی را تشکیل می¬دهند. گو اینکه صاحبان اموال و تأسیسات در مقابل تحصیل تأمین بیمه¬ای ناگزیرند به طور مستمر حق بیمه پرداخت کنند و این خود رقم بالایی به هزینه¬های آن¬ها می¬افزاید. ولی این اطمینان برای آن¬ها هست که در صورت تحقق خطر مورد انتظار لطمه¬ای به دارایی و گردش عادی دستگاه¬های آنان وارد نخواهد شد و خسارت¬ها¬ی وارده را بیمه¬گران جبران می¬کنند.

 

 


احساس مسئولیت و نگرانی درباره آینده زندگی، دغدغه همیشگی هر انسان دور اندیش می¬باشد. از این رو بیمه¬های عمر با هدف پوشش چهار دسته از نیازهای افراد جامعه به¬وجود آمدند.
1-    تامین زیان¬های مالی ناشی از خطر فوت
2-    تامین مستمری بازنشستگی 
3-     تامین زیان¬های ناشی از کارافتادگی
4-    پس انداز و تشکیل سرمایه

 

 


بر اساس ادبیات موجود در زمینه هوش هیجانی و بیمه عمر، در پژوهش حاضر تأثیر هوش هیجانی بر بیمه عمر مورد بررسی قرار گرفته است. مباحث مطرح شده در این فصل مفاهیم و تئوری¬های موجود و مرتبط با اجزای اصلی پژوهش، خلاصه¬ای از جستجوی وسیع پیرامون موضوع پایان¬نامه و موضوع مشابه در کتاب¬ها و مقالات می¬باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد