فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود بهترین تحقیق بازاریابی تعاملی با فرمت ورد

دانلود تحقیق بازاریابی تعاملی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی تعاملی با فرمت docx در قالب 80 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات80
حجم294/20 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی تعاملی با فرمت docx در قالب 80 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 


فهرست مطالب
 مقدمه    
 مفهوم بازار    
 فروشگاههای زنجیرهای    
 بازایابی تعاملی    
 از آمیخته بازاریابی تا بازاریابی تعاملی    
 فرایند مدیریت بازاریابی براساس رویکرد بازاریابی تعاملی    
 جهان بینی بازاریابی تعاملی    
 تعریف بازاریابی تعاملی    
 عواملی که ضرورت بازاریابی تعاملی راتحت تاثیر قرار می دهد    
 رویکرد بازاریابی تعاملی    
 ابعاد بررسی بازاریابی تعاملی    
 مروری بر بازاریابی تعاملی    
مقایسه بازاریابی تعاملی و بازاریابی سنتی    
 دیدگاههای بازاریابی    
 مقایسه انواع بازاریابی    
 مزایای بازاریابی تعاملی    
 تاکتیک های بازاریابی تعاملی    
 مدل های بازاریابی تعاملی    
 ارتباطات    
 شخصی سازی    
رفتار ترجیحی    
پاداش    
تعهد ارتباطی    
تعریف تعهد    
تاثیر تعهد در کاهش هزینه و افزایش سود فروشنده    
رفتار خرید مصرف کننده    
 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید    
 عوامل فرهنگی اجتماعی و گروهی    
 عوامل روانی و فردی    
 عوامل موقعیتی    
 عوامل آمیخته بازاریابی    
مصرف کنندگان چه احتیاجی به تعاملات دارند؟    
 بخش دوم پیشینه تحقیق    
 خلاصه    

 

 

 

 امروزه جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویا تر شدن رقابت ، نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است و نگاه سازمان ها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست در واقع در دنیای کنونی موج شتابنده تغییرات در ابعاد مختلف، همچون سیاست های جهانی، رقابت، فناوری، روندهای اجتماعی، اقتصادی و خصوصا نیازها و خواست ها و انتظارات مشتریان هم از نظر حجم و هم از جنبه نوع و کیفیت آن بسیار گسترده تر از دهه های گذشته بوده

 

 

 

و این تغییرات به نوبه خود موجب تغییر در سبک و شیوه مدیریت، ساختار سازمانی، و نیز نگرش ها و رفتار کارکنان شده و همین تغییرات هستند که سازمان ها را به بهبود پیش بینی ها، یادگیری و سازگاری با محیط بیرونی فرامی خوانند  در شرایط جدید روش های بازاریابی گذشته کارایی لازم را نداشته و سودآوری کمتری دارند بیشتر بازارها بلوغ یافته و با رقابت فشرده و عرضه بسیار فراوان تر از تقاضا مواجه هستند،

 

 

 

در این شرایط، مشتریان جدید به سختی یافت و لذا نیاز مبرمی به حفظ و نگهداری مشتریان فعلی به شدت در بنگاه ها احساس می شود شرکت ها دائما در جستجوی راه هایی هستند که ارتباطشان را با مشتریان ارزشمند حفظ کنند، زیرا مشتریان وفادار مهمترین منبع سودآوری آنها هستند تحقیقات نشان می دهد که هزینه جذب مشتریان جدیدتا برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است

 

 

 

شرکت ها دریافته اند که از دست دادن یک مشتری چیزی بیش از، از دست دادن یک قلم فروش نیست بلکه به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی یا دوره زمانی که مشتری بوده انجام دهد(کاتلر ، ،) وقتی مشتریان به فرآورده ها یا خدمات یک شرکتی علاقه مند می شوند به تبع نه تنها حجم خریدشان را از آن شرکت افزایش می دهند

 

 

 

بلکه برخورد مثبتی در مورد آن شرکت دارند شرکت مورد علاقه خود را به دوستان و خویشاوندان خود معرفی نموده و خرید از آن را توصیه می کنند بازاریابی تعاملی این امکان را به شرکت های می دهد که به منظور درک درست و نیاز های مشتریانشان و ایجاد و ارائه ارزش برتر که آن ها را به سازمان پیوند خواهد زد به اندازه کافی به مشتریان نزدیک شوند و ارائه محصولاتی مطابق نیاز و خواسته های آن ها به سمت کاهش هزینه ها سوق دهد و یک شرکت می تواند هزینه بازاریابی ، توزیع، حمل و نقل را کاهش دهد و بدین وسیله به یک مزیت رقابتی با هزینه پایین و تمایز در خدمات دهی دست یابد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد