ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
هدف از این تحقیق بررسی مدیریت مشارکتی و سیر تکوین آن با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 36 |
حجم | 69/759 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
فهرست مطالب
مدیریت مشارکتی
مقدمه
مفهوم مشارکت و مدیریت مشارکتی
ویژگی های افراد و سازمان مشارکت جو
سیرتکوین مدیریت مشارکتی
مبانی فکری مشارکت
فلسفه مدیریت مشارکتی
اهداف مدیریت مشارکتی
انواع مشارکت
پیش نیازهای مشارکت
درجات مشارکت
رابطه متناظر میان درجات مشارکت و سلسله مراتب نیازها
عوامل اقتضایی موثر بر مدیریت مشارکتی
رابطه مدیریت مشارکتی و کارکنان سازمان
سطوح مشارکت
آماده سازی سازمان برای حرکت به سوی مدیریت مشارکتی
مزایای مشارکت و مدیریت مشارکتی
موانع مشارکت
رابطه میان فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
معرفی سازمان
اهم فعالیت های سازمان
ساختار سازمانی و نیروی انسانی
منابع
اکنون مدیریت منابع انسانی شیوه های نوین مدیریت با محوریت انسان را اجرا می کند و به جای ساختارهای سنتی و خشک ، ساختارهایی را توسعه می دهند که مشوق و توسعه دهنده نگرشهای نوآوری، وظیفه ای و مشارکتی می باشند. در واقع سازمانها با بکارگیری منابع مختلفی از قبیل منابع مالی و مادی و اطلاعاتی و انسانی در جهت تحقق اهداف و مقاصد خود حرکت می کنند. از این میان نیروی انسانی مهمترین منبعی است که همواره چرخ سازمانها به دست آن می چرخد و پیشرفت و تداوم سازمانها به میزان توانمندی آنان بستگی دارد.
علی الخصوص در محیط کسب و کار امروزی که رقابت روز افزونی بین شرکتها و موسسات وجود دارد و کیفیت کالا و خدمات ارائه شده و جلب و حفظ مشتریان از اهمیتی خاص برخوردار است همکاری و مشارکت کارکنان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. امروزه فعالیت های فردی و مجزا نمی توانند کارساز باشند و افراد یک سازمان در قبال خود و کل افراد و اهداف سازمان مسئول اند در واقع توانمندی سازی برآن است که با ایجاد علاقه و انگیزش و آموزش قابلیت ها و شایستگی های کارکنان را بپروراند و تحقق اهداف سازمان را بر عهده افراد توانمند بگذارد.