فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود بهترین تحقیق مفهوم عدم تقارن اطلاعات با فرمت ورد

دانلود تحقیق مفهوم عدم تقارن اطلاعات با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مفهوم عدم تقارن اطلاعات با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم55/785 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مفهوم عدم تقارن اطلاعات با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی

2-3-1-مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی

2-3-2 نقش عدم تقارن اطلاعاتی در بازار سرمایه

2-3-3-عدم تقارن اطلاعات و کارایی بازار

2-3-4- عدم تقارن اطلاعات و فرضیه پیام دهی

2-3-5- پیامدهای عدم تقارن اطلاعاتی در بازار سرمایه

منابع

 

 

 

طبق نظر اسکات و همکاران (2003) زمانی که یکی از طرفین معامله نسبت به طرف دیگر، دارای مزیت اطلاعاتی باشد، می‌گویند. سیستم اقتصادی از دیدگاه اطلاعات، نامتقارن است. در تئوری حسابداری، مسئله نامتقارن  بودن اطلاعات دارای اهمیت زیادی است زیرا بازارهای اوراق بهادار دستخوش تهدیدهای ناشی از مسئله عدم تقارن اطلاعاتی قرار میگیرند و این به دلیل وجود اطلاعات درون سازمانی است. حتی اگر قیمت به طور کامل تمام اطلاعات موجود در بازار را به همگان منعکس کند، باز هم این احتمال وجود دارد افراد درون سازمان، نسبت به افراد خارج از سازمان، دارای اطلاعات بیشتری باشند. در این زمان، این افراد از مزیت داشتن اطلاعات استفاده میکنند و به منافع بیشتری دست می‌یابند. زمانی که سرمایه گذاران خارجی از این موضوع آگاه شوند، بدیهی است مبالغی را که آماده بودند در صورت وجود اطلاعات کامل، برای اوراق بهادار پرداخت کنند، نمی پردازند و بدین گونه در برابر زیانهای احتمالی ناشی از وجود اطلاعات محرمانه، واکنش نشان می دهند (احمدپور و عجم، 1389).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود بهترین تحقیق مفهوم سود و سودآوری با فرمت ورد

دانلود تحقیق مفهوم سود و سودآوری با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مفهوم سود و سودآوری با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم62/644 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مفهوم سود و سودآوری با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

2- 1- مقدمه

2- 2- مبانی نظری پژوهش

2-3- اهداف حسابداری و گزارشگری مالی

2-4- تعریف پیامد اقتصادی

2-5- تعریف پیش بینی و اهداف آن

2-6- سود آوری

2-7-  قابلیت پیش بینی سود

2-8- سود به عنوان معیاری برای پیش بینی

2-9- سود تحقق یافته هر سهم (EPS)

2-10- سود تحقق یافته هر سهم طی دوره

2-11- سود اقتصادی

2-12- سود حسابداری

2-13- مقایسه بین روشهای مبتنی بر پیش بینی و مبتنی بر واقعیت در عامل سود

2-14- مفهوم سود

2-15- ثبات نسبی سودآوری

2-16- سود هر سهم

2-17- نسبت های سود دهی

2-18- تحلیل نسبت P/E و  E/P سود هر سهم

2-19- درآمد برای هر سهم

2-20-  تورم

2-21- طبقه بندی تورم ها بر مبنای درجه شدت تورم

2-22- طبقه بندی تورم ها بر مبنای نسبت افزایش قیمت ها به افزایش حجم پول

2-23- رابطه تورم و پول

2-24- عوامل اقتصادی تاثیر گذار بر تورم

2-25- نرخ ارز

2-26- تعریف بورس اوراق بهادار

2-27- شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران ((TEPIX

2-28- ارزیابی سهام  از طریق سود آوری (بورس)

2-29- حد نوسانات قیمت

2- 30- نسبت ارزش بازار به دفتری

2- 31- پیش بینی سود، محتوای اطلاعاتی دارد

2- 31- جایگاه کیفیت سود

2- 32- افزایش تورم و کاهش کیفیت سود شرکت ها

2-33- سابقه پژوهش ها و مطالعات انجام گرفته

منابع

 

 

 

تحلیل گران مالی، طرفداران اصلی افشای عمومی در پیش بینی سود هستند. طرفداران معتقدند افشای پیش بینی سود منجر به ثبات بیشتردر بازار سهام شده، سطح اعتماد بازار را افزایش خواهد داد. در نتیجه افشا و پیش بینی سود، انتظارات سرمایه گذاران به نتایج واقعی نزدیکتر خواهد شدو مجموعه پیشنهادات  و در خواست های گروهی بیش تری وجود خواهد داشت که در واقع تعداد تغییر در بازار سهام را کاهش خواهد داد . مخالفین گزارشگری پیش بینی سود در درجه اول گروه مالی و اجرایی شرکت ها هستند که معتقدند ارائه پیش بینی سود قابل اتکاء، با مشکلات عملی روبرو است و ارائه این اطلاعات بر عملیات شرکت و معاملات سهام تاثیر دارد. همچنین افشا ممکن است برای شرکت هزینه هایی داشته باشد مثلا رقبا ممکن است از اطلاعات افشا شده استفاده کنند . مخالفین می‌گویند معمولا هنگام افشای نتایج واقعی که دارای انحراف از سود پیش بینی شده است، عدم اطمیناینی در بازار بوجود می‌آیدکه این عدم اطمینان منجر به عدم قابلیت اتکای پیش بینی سود و حتی کلیه اطلاعات و صورتهای مالی ارائه شده از سوی شرکت خواهد داشت. در صورت افشای غلط، ریسک اقامه دعوا علیه شرکت هم بالا می‌رود .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

دانلود بهترین تحقیق مدیریت دانش و مدل های مرتبط با آن با فرمت ورد

دانلود تحقیق مدیریت دانش و مدل های مرتبط با آن با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت دانش و مدل های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات44
حجم262/273 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت دانش و مدل های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-2 تعارف مدیریت دانش

3-2 تاریخچه مدیریت دانش 

4-2 مدل های مدیریت دانش

1-4-2 مدل هفت سی  

2-4-2 مدل شش گانه استیو هالس

3-4-2 مدل رن جانسون

4-4-2 مدل کاربست مدیریت دانش در سازمان های دولتی ایران

5-4-2 مدل چارچوب ستون های مدیریت دانش  

6-4-2 مدل چارچوب مفهومی توسعه شاخص های KMC در اثربخشی مدیریت دانش

7-4-2 مدل سنگ بنای مدیریت دانش

5-2 تعاریف ابعاد اصلی فرآیند مدیریت دانش

1-5-2 خلق و کسب دانش

2-5-2 تسهیم دانش  

3-5-2 کاربرد دانش  

4-5-2 نگهداری و ذخیره دانش

5-5-2 فرآیند ارزیابی و بازخور

منابع

 

 

 

در عصر حاضر شتاب تغییرات در علوم و فناوری های پیشرفته به قدری فزونی یافته است که بسیاری از متفکرین بر این باورند که شتاب در نوآوری محصولات تولید شده با تکنولوژی سطح بالا و ایجاد دانش و توسعه آن از سرعت یادگیری بشر فراتر رفته است، پس سازمان های متولی حتی اگر تمام راهبردها، زمان و سرمایه های انسانی در اختیار خود را صرف یادگیری نمایند، باز هم ممکن است از عهده ی رویارویی با این شتاب برنیایند(Nevo& Chan;2007). امروزه سازمان ها نمی توانند صرفاً بر دارایی های مشهودشان مانند تکنولوژی تکیه کنند، خصوصاً در بخش های تکنیکی. دارایی های مشهود به طور معمول در دسترس اند اما به طور بالقوه باعث مزیت رقابتی نمی شوند، به عبارتی آن ها پیش نیاز اولیه برای انجام تجارتند. دانش یک منبع حیاتی و عامل موفقیت در چنین محیط هایی است. دانش مشتمل بر دو بعد است. دانش ضمنی و دانش صریح؛ بعد صریح دانش می تواند به طور گسترده ای به شکل نوشته یا از طریق گفتگو تسهیم شود، بعد ضمنی دانش به طور کلی یا تقریباً به صورت ذهنی یا ناخودآگاه است و بیشتر جنبه ی شخصی دارد و تفکیک آن از اشخاص صاحب آن دانش کاری دشوار است. معمولاً کارکنان دانشی مالک دانش ضمنی هستند که این موضوع این گروه از کارکنان را برای سازمان مهم می سازد((Mladkova;2012. دانش در طولانی مدت به عنوان منبع کلیدی برای سازمان ها در نظر گرفته شده است و مدیریت مؤثر آن هم امری ضروری است(Nevo& Chan;2007).

 

 

 

 مدیریت دانش به خودی خود در سازمان پا نمی گیرد. اجرای برنامه های مدیریت دانش نیازمند رهبری و اداره مؤثردانش در کلیه ی سطوح سازمانی است (ابطحی و صلواتی ،1385). نقش رهبری یکی از جالب ترین و مهمترین نقش ها در سازمان است، زیرا رهبر نقش محوری در تعیین اهداف، تخصیص منابع کمیاب، تمرکز توجه بر اهداف شرکت، هماهنگی تغییرات در سازمان، برقراری تماس های شخصی با پیروان و تعیین صحیح ترین جهت یا مسیر برای ادامه راه در در موقعی که شکست رخ داده است، دارد. تغییرات سریعی که این روزها باید توسط سازمان اجرا شوند، بسیاری را بر آن داشته تا نیاز به رهبری منعطف و سازگار را فریاد زنند. یک رهبر منعطف اگر چالش های پیش روی سازمان را درک کند می تواند در یک محیط پویا به صورت مؤثرتری کار کند، یا می تواند پاسخ مناسبی به آن دهد . رهبران سازگار ،با پیروان همکاری می کنند تا راه حل های خلاقانه برای مسائل پیچیده بیابند و خودشان را بالا می کشند تا بتوانند محدوده ی وسیع تری از مسئولیت های رهبری را ایفا کنند (sahertian & soetjipto ;2011).

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"