ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
هدف از این تحقیق بررسی هویت برند با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد
تعداد صفحات | 45 |
حجم | 463/23 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
فهرست مطالب
هویت برند
هویت برند
تعاریف هویت برند
ابعاد هویت نام تجاری
دیدگاه مبتنی بر منابع در تعیین هویت نام تجاری
هویت برند و رضایت مشتری
هویت برند و ارزش ویژه برند
پیشینه پژوهش
پیشینه داخلی پژوهش
پیشینه بینالمللی پژوهش
هویت برند یکی از مهمترین مباحث در حوزه بازاریابی است که در مطالعات اندکی مورد توجه قرار گرفته است. محققان و افرادی که کار عملی انجام میدهند به این نتیجه رسیدهاند که هویت برند به طور موثری در ایجاد تمایز و فرایند مدیریت برند نقشی اساسی دارد. هویت برند، بر خلاف مفاهیمی نظیر اعتماد مشتریان که عاملی برون سازمانی است، عاملی درون سازمانی است که در شکلگیری وفاداری مشتریان نقش مؤثری دارد.
متأسفانه در ادبیات موجود برند، توجه ناکافی به هویت برند و ارتباطش با ایجاد و توسعه وفاداری برند صورت گرفته و چارچوب منسجمی در رابطه با آن وجود ندارد اما در بعضی تحقیقات اخیر به تأثیر هویت برند بر وفاداری مصرفکنندگان نسبت به برند، اشاره شده است. هویت برند همان جوهره برند است. مهمترین و منحصربه فرد ترین خصوصیات برند، در هویت برند نمایان میشود. پرفسور «جان کاپفرر» معتقد است داشتن یک هویت؛ یعنی بودن شما، همانطور که هستید.