فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری دولتی پیشرفته مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها

دانلود پاورپوینت فصل پنجم مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها بررسی فصل پنجم مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها پاورپوینت جامع و کامل فصل پنجم مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها کاملترین پاورپوینت فصل پنجم مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها پکیج پاورپوینت فصل پنجم مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها مقاله فصل پنجم
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2723 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری دولتی پیشرفته مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 40 صفحه

ارشد – حسابداری دولتی پیشرفته تالیف : دکتر جعفر باباجانی

بهار 92 بسم اللّه الرحمن الرحیم : فصل پنجم مراحل انجام هزینه و تشخیص و وصول درآمدها 1 فهرست مطالب : مقدمه
مراحل انجام هزینه (خرج)
تعریف مراحل خرج
تشخیص
تامین اعتبار
تعهد
تسجیل
صدور حواله
نظارت مالی
پرداخت
اختیار و مسئولیت مراحل انجام هزینه (خرج)
مراحل درآمد
پیش بینی
تشخیص
وصول
مسئله نمونه جامع و حل آن
ضمائم 2 با توجه به توضیحات در فصول قبل، حسابداری دولتی در هر کشوری تحت تاثیر قوانین و مقررات مالی آن کشور قرار می گیرد. به عبارتی قوانین و مقررات مالی و محاسباتی در ساختار سیستم های حسابداری دولتی تاثیر قابل ملاحظه ای دارد، لذا آشنایی دقیق با قوانین و مقررات مالی و محاسباتی هر کشور، اجرای اصل قابلیت های حسابداری و گزارشگری مالی را تسهیل می کند.
در این فصل :
- مراحل انجام هزینه و سایر پرداخت ها در دستگاه های دولتی ایران تشریح و تعاریف قانونی آنها مطرح شود و نحوه ثبت آنها در دفاتر حسابداری مورد بحث قرار گیرد.
- مراحل تشخیص و وصول درآمدها و نحوه انعکاس هر یک از مراحل مذکور در دفاتر حسابداری نیز تشریح شود. مقدمه 3 در بودجه سالانه کل کشور، فعالیت ها ، برنامه ها، طرح ها و پروژه هایی که برای تحقق تمام یا قسمتی از هدف های مصوب برنامه میان مدت ضروری است، پیش بینی و اجرای آن برآورد می گردد. تحقق هدف های مصوب بودجه سالانه و برنامه های میان مدت، مستلزم اجرای دقیق برنامه ها، فعالیت ها، طرح ها و پروژه های مصوب سالانه می باشند و حصول اطمینان از اجرای صحیح برنامه ها و فعالیت های مصوب نیز به نوبه خود مستلزم استفاده از سیستم های کنترلی مناسب خواهد بود.
به منظور اعمال کنترلهای کافی بر مصرف اعتبارات مصوب دستگاههای دولتی و حصول اطمینان از اجرای صحیح برنامه ها و فعالیتها و تحقق اهداف مصوب بودجه سالانه که دولت و دستگاههای اجرایی در مورد آنها مسئولیت پاسخگویی دارند مراحل انجام خرج در قوانین و مقررات مالی و محاسباتی کشورها تعیین، تفکیک و تعریف می شوند، و اختیار و مسئولیت برخی مراحل خرج به بالاترین مقام اجرائی دستگاه مصرف کنندهِ اعتبار (وزیر یا رئیس موسسه) و مسئولیت انجام برخی از مراحل خرج که جنبه نظارت و کنترل دارد به یک مقام کنترل کننده (کنترولر) که در ایران از سوی وزیر امور اقتصاد و دارایی منصوب می شود تفویض می گردد؛ که این تفکیک مسئولیت و اختیارات به مقام اجرائی و کنترل کننده، از ضرورتهای نظام نظارت و کنترل بر مخارج دولتی بوده و جمع اختیارات و مسئولیت کلیه مراحل خرج در یک مقام واحد به دلیل آنکه سیستم کنترل و نظارت را مخدوش می نماید، مجاز نمی باشد و به همین دلیل موجب ارتقاء در شفافیت مسئولیت پاسخگویی هریک از مقامات مسئول درقبال مصرف اعتبارات خواهد بود. مراحل اجرای هزینه (خرج) 4 تشخیص
تامین اعتبار
تعهد
تسجیل
صدور حواله
نظارت مالی
پرداخت به مراحلی اطلاق می گردد که به ترتیب و برطبق مقررات و با تائید و نظارت مقامات مسئول یک دستگاه دولتی باید طی شود تا کالایی تحویل و یا خدمتی انجام گیرد و یا به طور کلی دینی بر ذمه دولت ایجاد شود.

مراحل خرج یا انجام هزینه، شامل فعالیتها و عملیات معقولی است که باید برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز اجرای برنامه های بودجه مصوب سالانه، صورت گیرد؛ که درماده 52 قانون محاسبات عمومی کشور تعیین و در ماده 53 همان قانون حدود مسئولیت و اختیارآنها مشخص گردیده است و در دستگاه های دولتی ایران به ترتیب شامل : تعریف مراحل خرج 5 نمونه برگه درخواست خرید کالا یا خدمت تشخیص یعنی تعیین یا انتخاب کالا و یا خدماتی که برای تحقق اهداف موسسه دولتی مورد نیاز می باشد. به بیان ساده، در مرحله تشخیص، کالا یا خدماتی که برای اجرای فعالیت ها، طرح ها و پروژه ها و برنامه های مصوب وزارتخانه یا موسسه دولتی ضروری است، تعیین یا انتخاب می شود


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم - تامین اجتماعی

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم –تامین اجتماعی بررسی فصل سیزدهم –تامین اجتماعی پاورپوینت جامع و کامل فصل سیزدهم –تامین اجتماعی کاملترین پاورپوینت فصل سیزدهم –تامین اجتماعی پکیج پاورپوینت فصل سیزدهم –تامین اجتماعی مقاله فصل سیزدهم –تامین اجتماعی تحقیق فصل سیزدهم –تامین اجتماعی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 295 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41
پاورپوینت فصل سیزدهم - تامین اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 41 صفحه

فصل سیزدهم –تامین اجتماعی 1 ماده 101- کلیه کارمندانی پیمانی دستگاههای اجرایی از لحاظ برخورداری از مزایای تأمین اجتماعی نظیر بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت، بیکاری، درمان با رعایت این قانون مشمول قانون تأمین اجتماعی، می‌باشند و کارمندان رسمی را که پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون، می‌توان برای مشاغل حاکمیتی در دستگاههای اجرایی استخدام نمود از لحاظ برخوداری از مزایای تأمین اجتماعی حسب تقاضای خود مشمول قانون تأمین اجتماعی یا قوانین بازنشستگی مورد عمل دستگاه اجرایی ذیربط قرار می‌گیرند. ماده 102- کارمندان می‌توانند در صورت تمایل به جای سازمان تأمین اجتماعی یا سازمان بازنشستگی کشوری مشمول مقررات یکی دیگر از صندوقهای بیمه‌ای قرار گیرند. در این صورت سهم کارفرمایی دولت برای خدمات تأمین اجتماعی حداکثر به میزان سهم کارفرمایی مقررات قانون تأمین اجتماعی می‌باشد و مابه‌التفاوت توسط کارمندان پرداخت می‌گردد. این قبیل کارمندان از لحاظ بازنشستگی، وظیفه، از کار افتادگی و نظایر آن مشمول مقررات صندوقی که انتخاب کرده‌اند می‌باشند تغییر صندوق در طول مدت قرارداد فقط یک‌بار امکانپذیر می‌باشد. 2 ماده 103 – دستگاه اجرائی با داشتن یکی از شرایط زیر می تواند کارمند خود را بازنشسته نماید . الف ) حداقل سی سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و سی و پنج سال برای مشاغل تخصصی با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد و بالاتر با درخواست کارمند برای سنوات بالاتر از 30 سال
توضیح : سنوات خدمت لازم برای بازنشستگی شاغلین مشاغل تخصصی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر می باشند(35) سال می باشد و با درخواست شاغلین فوق برای سنوات بالاتر از (30) سال دستگاه می تواند آنان را بازنشسته نماید . 3 ب ) حداقل شصت سال سن و حداقل بیست و پنج سال سابقه خدمت با بیست و پنج روز حقوق
تبصره 1 - سابقه خدمت مذکور در بند الف (سی سال) و همچنین شرط سنی مزبور در بند (60سال) برای متصدیان مشاغل سخت و زیان آور و جانبازان و معلولان تا پنج سال کمتر می باشد . وشرط سنی برای زنان منظور نمی گردد .
تبصره 2 - دستگاه های اجرایی ملکفند کارمندانی را که دارای سی سال سابقه خدمت برای مشاغل غیر تخصصی و شصت سال سن و همچنین کارمندانی که دارای سی و پنج سال سابقه خدمت برای مشاغل تخصصی و شصت و پنج سال سن می باشند را رأساً و بدون تقاضای کارمندان بازنشسته نمایند . 4 تبصره 3 – دستگاههای اجرائی موظفند کارمندانی را که دارای شصت و پنج سال سن و حداقل بیست و پنج سال سابقه خدمت می باشند را بازنشسته کنند سقف سنی برای متصدیان مشاغل تخصصی هفتاد سال است . کارمندان تخصصی فوق الذکر که سابقه خدمت آنها کمتر از بیست و پنج سال است ، در صورتی که بیش از بیست سال سابقه خدمت داشته باشند می توانند تا رسیدن به بیست و پنج سال سابقه ، ادامه خدمت دهند و در غیر این صورت بازخرید می شوند 5 شرایط بازنشستگی کارمندان و مستند بازنشستگی توجه :
تبصره 1 ماده 103 قانون خدمات کشوری (سابقه مذکور در بند الف) و همچنین شرط سنی مذبور در بند ب برای متصدیان مشاغل سخت و زیان آور و جانبازان و معلولان تا پنج سال کمتر می باشد و شرط سنی برای زنان منظور نمیگردد .
تبصره 3 ماده 103 قانون خدمات کشوری – سقف سنی برای متصدیان مشاغل تخصصی هفتاد سال است .
ماده 104 قانون خدمات کشوری – در هنگام تعیین حقوق بازنشستگی به کارمندانی که بیش از سی سال خدمت دارند به ازای هر سال خدمت مازاد بر سی سال 2/5 % رقم تعیین شده حقوق بازنشستگی علاوه بر حقوق تعیین شده محاسبه و پرداخت خواشد شد. 6 مدارک مورد نیاز جهت برقراری حقوق بازنشستگی
1- ابلاغ بازنشستگی براساس ماده مورداستناد
2-تصویر مدرک تحصیلی ( خوانا)
3- تصویر پایان خدمت یا معافیت ( خوانا)
4- فهرست ریز حقوق برای سابقه خدمت غیر رسمی
5 – احکام قراردادی به ترتیب
6- اولین حکم استخدام آزمایشی
7- حکم تطبیق وضع استخدام رسمی – 58/2/18 یا 69/5/30
8- حکم برقراری سختی کار 69/5/30
9- حکم تطبیق وضع حقوق 70/1/1
10- آخرین حکم سال 87 و حکم 88/1/1
11- احکام گروههای تشویقی


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


دانلود پاورپوینت فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling)

دانلود پاورپوینت فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) بررسی فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) پاورپوینت جامع و کامل فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) کاملترین پاورپوینت فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) پکیج پاورپوینت فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) مقاله فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) تحقیق فصل 5
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3744 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 55
پاورپوینت فصل 5 زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling)

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 55 صفحه

فصل 5: زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) فصل 5: زمانبندی پردازنده (CPU Scheduling) Basic Concepts
Scheduling Criteria
Scheduling Algorithms
Thread Scheduling
Multiple-Processor Scheduling
Operating Systems Examples
Algorithm Evaluation اهداف آشنایی با زمانبندی پردازنده ها به عنوان پایه اصلی سیستم عامل های چندبرنامگی (multiprogrammed)
توصیف الگوریتم های مختلف زمانبندی CPU
بحث در مورد انتخاب یک الگوریتم زمانبندی CPU مناسب برای یک سیستم خاص مفاهیم پایه ای
حداکثر بهره وری (utilization) از CPU به کمک چندبرنامگی
CPU–I/O Burst Cycle – اجرای یک پردازه شامل یک دور از اجراهای CPU و انتظار برای I/O است
در حقیقت ما می خواهیم CPU burst را توزیع و مدیریت کنیم هیستوگرام از زمان هر اجرا برای CPU Histogram of CPU-burst Times Alternating Sequence of CPU And I/O Bursts زمانبند (Scheduler) CPU از میان پردازه های موجود در سیستم یکی را انتخاب می کند و CPU را در اختیار آن قرار دهد
تصمیمات زمانبند CPU در یکی از حالات زیر اعمال می گردد. وقتی که یک پردازه :
از حالت اجرا به حالت انتظار سوئیچ کند (درخواست I/O، دستور wait و ...)
از حالت اجرا به حالت آماده سوئیچ کند (وقوع وقفه)
از حالت انتظار به حالت آماده سوئیچ کند (اتمام I/O)
به اتمام برسد
به حالتی که زمانبندی در شرایط 1 و 4 اعمال گردد حالت بدون غیر قابل پس گرفتنی (nonpreemptive) می گویند
به حالت دیگر پس گرفتنی (preemptive) می گویند اعزام کننده (Dispatcher) پیمانه اعزام کننده (Dispatcher module) کنترل CPU را به پردازه ای می دهد که توسط زمانبند کوتاه مدت (short-term scheduler) انتخاب شده است. شامل:
سوئیچ زمینه (switching context)
سوئیچ به مد کاربر (switching to user mode)
مقدار دهی Program Counter به مکان مناسب برای ازسرگیری اجرای برنامه
تاخیر اعزام (Dispatch latency) – مدت زمانی که یک پردازه متوقف و پردازه بعدی توسط اعزام کننده شروع به اجرا می کند مقوله زمانبندی (Scheduling Criteria) بهره وری پردازنده (CPU utilization) – پردازه را تا حد امکان مشغول نگه داریم
بازده (Throughput) – تعداد پردازه هایی که در یک واحد زمانی اجرای آنها به اتمام می رسد
زمان گردش (Turnaround time) – مدت زمان مورد نیاز برای اجرای کامل یک پردازه
زمان انتظار (Waiting time) – مدت زمانی که یک پردازه در مدت اجرای کامل خود در صف آماده منتظر تخصیص CPU می ماند
زمان پاسخ (Response time) – مدت زمان که طول می کشد تا از زمان ارسال یک درخواست اولین پاسخ دریافت گردد. (برای سیستم های اشتراک زمانی منظور یک خروجی معین نیست) Scheduling Algorithm Optimization Criteria Max CPU utilization
Max throughput
Min turnaround time
Min waiting time
Min response time First-Come, First-Served (FCFS) Scheduling Process Burst Time
P1 24
P2 3
P3 3
Suppose that the processes arrive in the order: P1 , P2 , P3 The Gantt Chart for the schedule is:

Waiting time for P1 = 0; P2 = 24; P3 = 27
Average waiting time: (0 + 24 + 27)/3 = 17 FCFS Scheduling (Cont) Suppose that the processes arrive in the order
P2 , P3 , P1
The Gantt chart for the schedule is:



Waiting time for P1 = 6; P2 = 0; P3 = 3
Average waiting time: (6 + 0 + 3)/3 = 3
Much better than previous case
Convoy effect short process behind long process Shortest-Job-First (SJF) Scheduling برای هر پردازه یک عدد به عنوان زمان اجرای (CPU Burst) بعدی مورد نیاز در نظر گرفته می شود. از این عدد برای زمانبندی پردازه ها استفاده می شود.
ابتدا پردازه های با CPU Burst کمتر اجرا خواهند شد.
SJF بهینه است – یعنی برای یک مجموعه از پردازه ها کمترین متوسط زمان ان


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.