فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی

پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 8 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

مشخصات « پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی »

تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 3 صفحه


توضیحات: پروتکل درمان پذیرش و تعهد برای اضطراب اجتماعی/

جلسه اول: هدف :آگاهی بیماری که برای رهایی از اضطراب اجتماعی تاکنون از چه راهبردهایی استفاده می کرد مانند دوری از موقعیت های اجتماعی استفاده از خود گویی های مثبت و ..، تقویت این آگاهی در مراجع که راهبردهای کنترل هیجانی مسئول بخش بزرگی از مشکلات آنها است و هر چه قدر به مدت طولانی تری در تلاش برای کنترل حساس خود در جا بزند بیشتر در دور باطل افزایش رنج چرخ خواهند زد.



 در صورتی که در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل های سایت مشکلی داشتید از طریق تلگرام با شماره 

۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در ارتباط باشید

 

پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9
پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
مشخصات « پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی »
تعداد جلسات آموزشی: 10 جلسه
تعداد صفحه (B lotus 14): 9 صفحه

توضیحات: این پروتکل خلاصه ای از کتابچه راهبرد افسردگی "راب زتل" می باشد. که جلسات درمانی آن را می بایست به شکل زیر دنبال کنید:
• بررسی خلق و به روز رسانی مختصر • ارتباط دادن با جلسه قبلی •تنظیم دستور جلسه • نقد و بررسی تکلیف • تمرینات حمایتی بالقوه • خلاصه نهایی • اختصاص تکلیف • بازخورد اطلاعات مربوط به جلسات:
اهداف، راهبردهای ممکن ، تکالیف و تمرین های پیشنهادی توجه: درمانگر باید با تلاش و حرکتی متوالی، به طور مناسب از طریق انجام قسمت های چک لیست زیر به مشکلات درمانجو بپردازد، ممکن است لازم باشد ترتیب دقیق اجزاء را تغییر، و یا عنوان آن را حذف و یا دوباره اجزای خاصی را اضافه کند. لذا انتظار می رود که برخی از این اجزاء در جلسات متعددی مورد بحث قرار گیرد.
جلسه 1
• هدف: هدف از این جلسه معرفی درماندگی خلاق است. کشف اهداف و تلاشهای ناموفق و اینکه درمانجو به این بینش برسد که راهبردهای کنترل او در مقابله با افسردگی تا کنون ناکارآمد بوده است. درمانگر نیز به درک افسردگی از دیدگاه ACT )مانند همجوشی، راهبردهای کنترل عاطفی، فاصله از ارزشها( و ارائه آن می پردازد.

 در صورتی که در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل های سایت مشکلی داشتید از طریق تلگرام با شماره 

۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در ارتباط باشید

 

پروتکل آموزش فرزند پروری مثبت به والدین

پروتکل آموزش فرزند پروری مثبت به والدین
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پروتکل آموزش فرزند پروری مثبت به والدین

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
مشخصات « پروتکل آموزش فرزند پروری مثبت به والدین »

تعداد جلسات آموزشی: 8 جلسه

تعداد صفحه (B lotus 14): 23 صفحه


توضیحات: در راستای احساس نیاز به روش های درمانی برای کاهش مشکلات رفتاری کودکان و افزایش بهداشت روانی والدین، برنامه های آموزش والدین به عنوان یک روش درمانی موثر مورد مطالعه قرار گرفته اند، که از این میان می توان به روش آموزش گروهی فرزندپروری مثبت اشاره کرد. در این بخش سعی داریم در کنار ارائه مقدمه ای بر آموزش والدین، به مبانی نظری روش آموزش گروهی فرزند پروری مثبت نیز بپردازیم. والدین به مثابه عوامل تاثیر گذار بر زندگی فرزندان می باشند و در طول تاریخ مراقبت از کودک، آموزش، اعمال انضباط و مدیریت زندگی کودک را بر عهده داشته اند، آن ها جزء عوامل اولیه و بنیادین تغییر و اجتماعی نمودن کودک محسوب می شوند (بریسمیستر و شفر ، 2007).

برنامه آموزش والدین جهت درمان مشکلات متفاوتی به کار گرفته می شود و منظور از آن مداخلات آموزشی است که در آن به یکی از والدین یا هر دو آموزش داده می شود تا به طور متفاوتی با کودکانشان تعامل داشته باشند. این برنامه بارها توسط محققان و روانشناسان به کار برده شده و نتایج مفیدی به بار آورده است. مطالعات مطرح شده خاص والدینی است که توسط درمانگران آموزش می بینند تا چگونه رفتار فرزندشان و روابط متقابل والدین-فرزند را تغییر دهند.

معمولا تکنیک های کنترل رفتار را به والدین یاد می دهند نا آن ها بتوانند رفتارهای مشکل ساز فرزندانشان را کاهش دهند و بر رفتارهای مثبت وی بیفزایند. همچنین یاد میگیرند که در فعالیت هایی مثل بازی هایی که کودک مبتکر آن است شرکت نمایند. مخاطبین این مطالعات کودکان پیش دبستانی تا نوجوانان و بویزه کودکان سال های ابتدایی دبستان می باشند. برای ارزیابی تاثیر آموزش والدین بر مشکلات رفتاری کودکان، مطالعات تجربی و نیمه تجربی فراوانی انجام شده است و این نتیجه به دست آمده است که آموزش والدین در کاهش نافرمانی، تخلف از قانون و پرخاشگری کودکان موثر می باشد، همچنین آموزش های مزبور، ارتباط متقابل والدین و فرزند را بهبود می بخشد و در نتیجه محیط خانه تغییر می یابد.( ساندرز،1992، ترجمه ی شمس،1389).

تاثیر این آموزش تا حدود 5 سال پس از اتمام آموزش نیز ادامه می یابد. اگر والدین پیش از یادگیری بهبود ارتباط متقابل والدین-فرزند به یادگیری کنترل رفتار کودکان بپردازند، رفتارهای فرزندانشان به مراتب بهبود می یابد و خودشان هم احساس رضایت بیشتری می کنند (بلوم کویست، 1996؛ علاقبند راد، 1383). این آموزش ها همچنین موجب تاثیر مثبت بر روی والدین از طریق کاهش استرس و افزایش عزت نفس آنان میگردد (آناستاپولوس و همکاران، 1993).

 در صورتی که در روند خرید و دانلود هر کدام از فایل های سایت مشکلی داشتید از طریق تلگرام با شماره 

۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در ارتباط باشید