فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

فروشگاه دست دوز

خرید گوشی موبایل ,کفش ورزشی, ساعت مچی , مد و پوشاک , دانلود نمونه مبانی نظری,پیشینه تحقیق,پاورپوینت, دانلود پرسشنامه ,فصل دوم پایان نامه,کارشناسی ارشد, تحقیق آماده, دانلود طرح توجیهی, مقاله

دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial

دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial بررسی مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial پاورپوینت جامع و کامل مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial کاملترین پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial پکیج پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Pro
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3325 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial

فروشنده فایل

کد کاربری 8044

نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

قسمتی از متن پاورپوینت :

تعداد اسلاید : 46 صفحه

مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial مقدمه این متن براساس نرم افزار Ms-Pproject مایکروسافت نسخه 2007 تنظیم گردیده است لذا چنانچه از نسخه های دیگر این نرم افزار استفاده می شود متن و تصاویر با نرم افزار جدید بایستی مطابقت داده شود 2 تعریف پروژه جدید(New Project) از منوی file/new صفحه مربوط به پروژه خالی باز خواهد شد.
اطلاعات پروژه نظیر تاریخ شروع تاریخ پایان و همچنین نحوه زمان بندی را برنامه ریزی کنید.
اولویت پروژه عددی است بین 0 تا 1000 که بسته به اولویت کم به سمت صفر و ا ولویت زیاد به سمت هزار تنظیم می شود.(برنامه همیشه بر روی 500 تنظیم شده است.) 3 گانت چارت Gantt Chart از منوی View نمایش گانت را انتخاب کنید.
حالا یک صفحه گسترده دارید که می توانید اطلاعات خود را مبنی بر : تمامی فعالیت ها (نام، مدت زمان ، تاریخ شروع و پایان ، پیش نیاز) را به همراه سایر فیلدها وارد نمائید.
نحوه وارد نمودن اطلاعات به دو صورت : وارد نمودن در صفحه گسترده به صورت مستقیم و یا با دابل کلیک کردن بر روی فعالیت ها به همراه باز شدن صفحه اختصاصی هر فعالیت وارد نمائید.
در ستون predecessor (پیشینه یا پیش نیاز) بایستی شماره فعالیت قبلی مورد نیاز فعالیت فعلی را وارد نمائید.
تقریبا نمایش گانت چارت شما کامل شده است.
4 4 با دبل کلیک روی هر فعالیت می توانید اطلاعات مربوط به هر فعالیت را وارد نمائید 5 5 اضافه نمودن فعالیت و نقطه عطف در پروژه در منوی view روی گانت چارت کلیک نمائید
در محل task name نام فعالیت مورد نظر را وارد نمائید کلید tab را بزنید (مایکروسافت پروجکت زمان حدسی 1 روز را برای آن فعالیت وارد می نماید)
شما می توانید در ستون duration یا طول مدت فعالیت زمان هر فعالیت را به ماه ، هفته ، روز ، ساعت و یا دقیقه تغییر دهید. (در حالت ا ولیه تمامی زمان ها به روز می باشد) (شکل زیر) 6 6 گروه بندی فعالیت ها 7 7 ایجاد ارتباط بین فعالیت ها جدول ایجاد شده شامل شبکه ای از وظایف است که بایستی به هم مرتبط شوند برای این منظور بایستی درستون “Predecessors” برای هر فعالیت شماره فعالیت پیشین ذکر گردد. (فعالیت پیشین فعالیتی است که انجام فعالیت فعلی مرتبط با آن می باشد).
در مثال زیر فعالیت 5 زمانی آغاز می شود که فعالیت 4 خاتمه یافته باشد.(FS=finish to start) 8 8 تخصیص منابع به فعالیت ها(Resources) در منوی View ، Resource Sheet را انتخاب کنید.
در جدول تخصیص منابع در ستون Resource Name نام منبع که می تواند نیروی انسانی یا تجهیزات باشد را وارد می کنیم.(در ستون Type اگر منبع نیروی انسانی باشد کلمه work و در صورتی که تجهیزات باشد کلمه material و در صورتی که منبع مالی باشد cost انتخاب می شود)
در ستون Initialal حرف اول منبع بطور اتوماتیک ظاهر می شود.
در صورتیکه منابع ما تجهیزات باشد بایستی در ستون material نام تجهیزات ذکر گردد.
در ستون های std. Rate و ovt. Rate و cost /use قیمت های مورد نظر وارد می شود. 9 9 تخصیص منابع / ادامه وقتی جدول منابع تکمیل شد از طریق منوی view صفحه gantt chart را انتخاب می کنیم.
بر روی هر فعالیت دابل کلیک کرده و در صفحه باز شده
به هر فعالیت منابع خاص خود را تخصیص می دهیم.
(اسلاید 5) 10 10 مسیر بحرانی تحلیل مسیر بحرانی به مدیر پروژه در شناسائی فعالیت های که بایستی به عنوان بخشی از پروژه تکمیل شوند کمک می کند.
مسیر بحرانی به شناسائی کوتاهترین زمانی که برای اتمام پروژه نیاز است کمک می کند.
برای مشخص ساختن مسیر بحرانی ، پارامترهای زودترین زمان شروع (ES) دیرترین زمان شروع (LS) ، زودترین زمان پایان (EF) و دیرین زمان پایان فعالیت (LF) را برای تمام فعالیت ها مشخص می نمائیم.
برای تعین پارامترهای فوق در جدول Wbs راست کلیک و insert column را اجرا و پارامترهای فوق را به جدول اضافه می کنیم.
11 11 12 12 13 13 نمایش مسیر بحرانی برای نمایش مسیر بحرانی از طریق زیر عمل شود:
در منوی Guntt chart :
Gantt Chart /Gantt Chart wizard /cri


توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.